spørgsmål??? {{forumTopicSubject}}
Hej
hej er helt ny når jeg søger f.eks om orm på søge maskinen så kommer der ikke noget om orm op det undre mig bare lidt eller andre ting jeg håbede på at kunne finde så man kan søge lidt viden inden man bare skriver herinde. der dukker alt andet op end det man skriver på?
-mit spørgsmål er at jeg har en blanding mops/jack russel og jeg er ret aktiv med ham lære ham tricks og går ture kommer ud og møder andre skal starte til hvalpe træning snart. Han er lidt speciel for jeg vil rigtig gerne gå nogen ture med ham ikke for lange da han er hvalp 14 uger men han vender hurtig om når vi går ud for vores grund her snakker vi 20 meter. så er den tur forbi ? men går vi sammen min kæreste og jeg så er der ingen problemer og vi får os en god tur. hvordan vænner jeg ham til at gå med mig alene? ved at det er fordi at vi er samlet flok men det kan vi jo ikke altid være
og er det normalt at hvalpe ikke vil gå så meget uden for sin grund ?
-hvad gør i når jeres hund får total flip og spæner rundt på gulvet flår samtlige aviser i stykker som ligger til han kan tisse hvis uheldet er ude. han laver alt det ballade han kan.
han gør det også hvis vi kommer hjem fra en god gåtur?
hvor meget går i op i at trække snack ( godbidder, ben osv.) fra i hundens kost?
-må vi standse ham i at skide indenfor og få ham ud hvis vi kan se at han er ved at sætte sig, eller skal vi lade ham være?
synes jeg har læst/undersøgt så meget om hunde og alligevel når man får det lille pus så er der stadig en masse spørgsmål som man står med håber i kan hjælpe.
maria
apr 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 181
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.725
apr 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 181
er det normalt at hvalpe kun vil gå når man er i samlet flok ?
Maria
spørgsmål???