971 visninger
|
Oprettet:
Hvalpen ødelægger ALT sit legetøj {{forumTopicSubject}}
Ja som overskiften siger ødelægger vores 5 mdr gamle schæfer hvalp alt sit legetøj Ligefra hårde pivedyr, bamser, træ, bolde, reb m.m. så vi bliver nødt til at smide det ud. Det ender med hun snart ikke har noget tilbage,
Hvad skal/kan vi gøre ved det?
Er lidt øv at smide alt hendes legetøj ud
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 90
okt 2005
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 189 Svar: 2.955
Det er hendes og jeg køber det trofast velvidende om at f.eks pivedyr holder 3 minutter - men hvilke 3 skønne minutter for hende ;O)
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 80
Max gnasker glad og fro alt muligt i stykker, og han bliver godt aktiveret, også hjernemæssigt, han er bare super stærk og har voldsomt kløe i gummerne.
Jeg har købt klove, som jeg fylder med noget lækkert, og så i fryseren med dem. og YUMMI der gør godt for bisserne.
Der udover har jeg købt kalveører med øregange og noget pels, det hjælper også på kløen.
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Så det bliver til ting fra naturen, håndbolde, triple crown legesager.... Og så naturligvis kødben.
feb 2006
Men prøv at gøre det lidt op i kroner og ører... Foretrækker du at lille Vuffi spiser dine nye støvler fra D&G i mangel på bedre fremfor at du smider for en 50'er i legekassen hver måned ??
;O))))))
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 55
http://www.bigbullies.dk/shop/hundelegetoej/running-egg.aspx
http://www.bigbullies.dk/shop/hunde-aktiveringslegetoej/tug-n-toss-roed.aspx
det er virkelig stærkt legetøj men tag det fra hunden når den er færdig med at lege så er det mere spændende og holder neget længere.
okt 2005
Aktivering? tja. Hun får de lange ture på en times tid uden snor med en masse andre hvalpe en gang om dagen og så bliver hun liuftet en halv time her og der. Ca hver 2 time.
Så ja jeg syntes hun får rigeligt motion Men er glad for at hører det er normalt for schæfer hvalpene hun får også tyggeben ind imellem og dem spiser hun på to timer og så er de væk.
Såh.
okt 2005
Måske en punkteret læder bold ville være god? Læder er trods alt stærkt.
aug 2006
En schæfer er en krudtbandit når den er lille og skal have rigtig meget at lave til hovedet for at være i god harmoni.... Og alligevel, trods det, så har den meget krudt.
feb 2006
Prøv noget at det der hårde gummilegetøj, det tager trods alt længere tid at ødelægge. Reb er også godt og ellers naturting, pinde osv....
okt 2005
aug 2006
Husk i øvrigt, at når man er til træning en gang ugentligt, så er det for at tjekke op på det, man har trænet selv hele ugen - og få vejledning til næste skridt.
De færreste schæfere kan nøjes med at træne en gang om ugen.
Træning her underforstået både lydighedstræning og mentaltræning.
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 898
okt 2005
Men hun ELSKER vand - vi var ved stranden for en halv time siden og da fik hun lov at rende efter pinde i vandet
Hvalpen ødelægger ALT sit legetøj