{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Hvalpen ødelægger ALT sit legetøj {{forumTopicSubject}}

Ja som overskiften siger ødelægger vores 5 mdr gamle schæfer hvalp alt sit legetøj smiley Ligefra hårde pivedyr, bamser, træ, bolde, reb m.m. så vi bliver nødt til at smide det ud. Det ender med hun snart ikke har noget tilbage,
Hvad skal/kan vi gøre ved det?

Er lidt øv at smide alt hendes legetøj ud smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpen ødelægger ALT sit legetøj
  • #2   16. maj 2011 Anyone?

• #3   16. maj 2011 har du et link ?

• #5   16. maj 2011 kong eller ruff wear.... Baily æder også stadig sit - and so be it smiley

Det er hendes og jeg køber det trofast velvidende om at f.eks pivedyr holder 3 minutter - men hvilke 3 skønne minutter for hende ;O)

• #7   16. maj 2011 Tror nu det er meget normalt at halvstore hvalpe ødelægger deres legetøj, i sær hvis de er i gang med tandskifte ?

Max gnasker glad og fro alt muligt i stykker, og han bliver godt aktiveret, også hjernemæssigt, han er bare super stærk og har voldsomt kløe i gummerne.

Jeg har købt klove, som jeg fylder med noget lækkert, og så i fryseren med dem. og YUMMI der gør godt for bisserne.

Der udover har jeg købt kalveører med øregange og noget pels, det hjælper også på kløen.

• #8   16. maj 2011 Det er fuldstændig almindelig adfærd for en schæferhvalp - vores på ti måneder er fuldstændig i sin flænseperiode, så der går ALT til, der ikke er ultra holdbart.

Så det bliver til ting fra naturen, håndbolde, triple crown legesager.... Og så naturligvis kødben.

• #9   16. maj 2011 Gud skabte tyggeben og kødben til hundeejere som os...

Men prøv at gøre det lidt op i kroner og ører... Foretrækker du at lille Vuffi spiser dine nye støvler fra D&G i mangel på bedre fremfor at du smider for en 50'er i legekassen hver måned ??

;O))))))

• Signe
    Signe Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 55
    #10   16. maj 2011 har du prøvet
    http://www.bigbullies.dk/shop/hundelegetoej/running-egg.aspx
    http://www.bigbullies.dk/shop/hunde-aktiveringslegetoej/tug-n-toss-roed.aspx
    det er virkelig stærkt legetøj men tag det fra hunden når den er færdig med at lege så er det mere spændende og holder neget længere.

• #11   17. maj 2011 Fru - hun går ikke i sko og har aldrig gjort det.
    Aktivering? tja. Hun får de lange ture på en times tid uden snor med en masse andre hvalpe en gang om dagen og så bliver hun liuftet en halv time her og der. Ca hver 2 time.
    Så ja jeg syntes hun får rigeligt motion smiley Men er glad for at hører det er normalt for schæfer hvalpene smiley hun får også tyggeben ind imellem og dem spiser hun på to timer og så er de væk.
    Såh. smiley

• #12   17. maj 2011 Man føler sig bare lidt øv når man køber nye ting til hende og en halv time efter er det så ødelagt at det skal smides ud.
    Måske en punkteret læder bold ville være god? Læder er trods alt stærkt.

• #13   17. maj 2011 Pas nu på du ikke får givet hende alt for meget energi ved at motionere hele tiden.

En schæfer er en krudtbandit når den er lille og skal have rigtig meget at lave til hovedet for at være i god harmoni.... Og alligevel, trods det, så har den meget krudt.

• #14   17. maj 2011 Jeg ser sådan på det at ja, gu er det øv at de flænser alt, men trods alt hellere det end at det er sofaen det går ud over *gggggg*

Prøv noget at det der hårde gummilegetøj, det tager trods alt længere tid at ødelægge. Reb er også godt og ellers naturting, pinde osv....

• #15   17. maj 2011 Ch - ja du har ret smiley hehehe... de har meget energi, Men de er fantastiske.. Vi træner en gang ugt.og ellers får hun bare almindeligt motion smiley Hun har ikke sådan overdrevet energi hvor man tænker åååh gud smiley Men hun ødelægger bare sit legetøj når hun tygger i det smiley

• #16   17. maj 2011 Hun er jo ikke så gammel - så det der bliver lagt i den nu er det, der udvikles videre :o)

Husk i øvrigt, at når man er til træning en gang ugentligt, så er det for at tjekke op på det, man har trænet selv hele ugen - og få vejledning til næste skridt.
    De færreste schæfere kan nøjes med at træne en gang om ugen.

Træning her underforstået både lydighedstræning og mentaltræning.

• #17   17. maj 2011 smiley willum er 3 år og han ødelægger stadig sit legetøj. det eneste der holder er de der knude-reb.

• #18   18. maj 2011 CH - jeps det er jeg klar over smiley Gennembrudene sker ikke til selve træningen men hjemme :-.) Jeg er dressur rytter så jeg ved at der skal lægges kræfter i det hvis man vil ha resultater smiley
    Men hun ELSKER vand - vi var ved stranden for en halv time siden og da fik hun lov at rende efter pinde i vandet smiley

Kommentér på:
Hvalpen ødelægger ALT sit legetøj

Annonce