{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Hvalpen blev slået {{forumTopicSubject}}

Ja det var en mærkelig dag igår..

Jeg har lige fået en dejlig hund i mandags sammen med min kæreste han er 4 måneder..

Så var vi ude og lege med ham sammen med min søster og nogle andre også deres børn som ville flyve med drage..
Så kommer der en hvalp ned på 3-4 måneder rigtig sød men meget sky, sys jeg ikk så meget hvalpe plejer og være men den kom hen til mig og haved intet hals bånd på..
Så lidt efter kommer en mand på cykel som så er ejeren så kommer hunden hen til ham så trækker han en bambus pind frem og slå den en med den og så l'øber hunden jo væk.. så stille han cyklen og går efter den med pinden..
Min søster råber op at han da ikk skal slå den ellers ringer vi efter politiet så glor han arigt på oz 3 piger og min kæreste som sidder ved bordet også siger han hvad.. også bliver jeg sur jeg rejser mig op og siger ja ringer til politiet.. og flipper ud og skælder ham ud over han slå sin hund og alt muligt går helt kold..
Så kommer han bare gåene truene hen mod mig men jeg stopper ikk bliver bare ved så stille han sig lige oppe i mit ansøgt og troede godt nok han ville slå mig der men han gjorde intet så vender han om og går hen til sin cykel og prøver og kalde på hunden men den kommer da overhoved ikk så cykler han hjem..
Så lidt efter kommer hans datter og henter hunden, og den løb lige hen til hende også fik den halsbånd og snor på..!

Ej jeg kan blive gal det var lige så jeg dirret af rasseri bag efter..!
Hader sådanne folk. De ødelægger hunde for den tror jo den fik slag for at komme hen til ham.. !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpen blev slået
  • #2   10. jul 2008 Ja en grim historie... Der er desværre mange syge mennesker i verden - folk som ikke gider, elsker og behandler deres dyr ordentligt burde ikke have hund eller dyr overhoved!!
    Syntes u var sej bare at blive stående selvom han kom i mod dig på den truende måde...

• #6   10. jul 2008 Tja jeg fik ham da til og lægge pinden væk og han slog den ikk mere selvom den nok fik nå den kom hjem.!

Og det var min søster der sagde hun ville ringe efter politiet.. og jeg haved skam en rolig tone på.. men rystede godt nok noget bag efter.. Jeg sagde bare min mening om det pis hand lavede og at det ikk hjalp at slå den nu ville den slet ikk komme hen til ham og at han bare hunne have haft hals bånd på den så han kunne have taget fat i den og i snor..

• #8   10. jul 2008 Jeg siger som Ulven her - den slags personer skal meldes promte - uden diskussion

• #9   10. jul 2008 ja hvad skal man sige.. ja jeg så altså en mand slå sin hund 1 gang på en legeplads fordi den var løber fra ham? det holder jo ingen steder.. mit ord mod hans

• #11   10. jul 2008 Politiet gør ikke en skid ved det, du skulle have jaget den bambuspind 2 meter derop hvor solen ikke skinner på ham !!!!!!!!!!! skide lave dyremishandler!!!!!

• #13   10. jul 2008 ja korrekt, selvfølgelig ring til politiet, hvis bare politiet i det mindste gad ringe til sådan en familie og gøre opmærksom på ikke at være voldelig mod hunden, det ville måske hjælpe i nogle tilfælde hvor det er mere almindelige mennesker der bare ikke fatter en skid af hvordan man behandler en hund.

Kommentér på:
Hvalpen blev slået

Annonce