Hjæææææælp! :( {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Min ven/tidligere kæreste har overtaget en ung tæve hund fra en familie som ikke har passet hende ordentligt. Hun er underernæret og mangler lidt træning og en tålmodig ejer der har forstand på hunde og det har min ven absolut IKKE når det kommer til hende her..!
Han forventer at hun gør som han beder hende om med det samme til trods for at hun er 2 år siger de tidligere ejere men de har ingen oplysninger på hende og har ikke været ved dyrelæge med hende. Det har jeg så sørget for at hun er kommet og det var på tide for hun havde øremider og ørebetændelse og fik en ormekur så hun kunne tage på. Ja så kan hun ikke være alene hjemme uden at ødelægge ting så hans måde at løse tingene på er at lukke hende inde. Hun hopper op af folk når der kommer nogen så han skubber hende ned og det sidste nye er at han har hørt fra sin chef at han bare skal træde hende over bagpoterne når hun gør det?!
Udover de her problemer er hun bare en sød og køn hun hund. Hun kan lide stort set alt, og kan med alle. Hun mangler bare en med forståelse for hvad hun har været igennem, en som har masser af tid og tålmodighed til at give hende et godt liv for ærlig talt synes jeg ikke hun har været specielt heldig indtil nu!
Kære alle
Hvad skal jeg dog stille op?
Kan jeg gøre noget når det er hans hund?
Mvh Henriette.
jan 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Emner: 95 Svar: 1.146
Hvis det var min ven der stod i den situation, og jeg ikke synes han behandlede hunden ordentligt, eller havde den rette tilgang til opdragelsen, så have han fået det af vide prompte!
Du kan evt give ham nogle råd eller metoder til hvordan han kan gøre det anderledes, hvis det simpelthen er fordi han ikke har styr på tingene.
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 47
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 247
Der findes mange gode råd derinde og dette kan foreslåes meget positivt uden at det behøver at virke påtrængende på din ven;;--))
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 247
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 7
Hjæææææælp! :(