{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.327 visninger | Oprettet:

Tænder - sikke en torsk! {{forumTopicSubject}}

ja må da indrømme jeg syntes at min hund er en torsk!

Vi har boet hvor vi gør i snart tre år, on og off har han bid lidt i fordøren. I den forbindelse havde jeg sat et stykke metal på så det ikke var muligt for ham at ødelægge døren mere.

Kommer hjem igår og så har han for det første flænset døren totalt, på en eller anden måde fået bøjet metallet ud og bidt i hjørnerne. Det har resulteret at hans hjørnetænder nu har sølv misfarvninger + at han har knækket et minimal stykke af en af de små tænder mellem hjørnetænderne og den tand der er under den anden har fået lidt skade osse. Ud over det er nogle af de andre tænder os lidt sølv! armen GUD hvad har han dog li tænkt altså!

Hvad jeg ka mærke på ham, føles det ik somom at han har ondt i tænderne, han har spist og det lader ik til at det plager ham. Så vil ikke haste til dyrelægen endnu, men holder lige øje med ham i den her uge for at se hvordan og hvorledes med de små bisser.

Har været lidt nervøs for at tage afsted her til morgen. Fordi hans reaktion må da ha været fremkommet af noget han har været bange for :/? Jeg brugte 3 timer for at få det metal af, så nu ka det ik gøre skade.. nu ka han kun gøre skade på døren trosalt!

men stakkels hund, sku synd for ham. Han var os rimelig bange da jeg kom hjem og ville kun sidde hos mig...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænder - sikke en torsk!
Kommentér på:
Tænder - sikke en torsk!

Annonce