sikke et chok, dumme hund {{forumTopicSubject}}
ja igår aftes havde coco nær taget livet af mig, jeg tog til banko-spil igår kl 18 og da jeg kom hjem der kl 22 kunne jeg se han sad og skammede sig inde i buret kaldte på ham, men hunden kom jo ikke, tænkte ikke videre over det, pludselig ser jeg han sidder med halvåben mund og at han savler, så råber jeg bare til manden, der er noget galt der er noget galt manden siger nej der er ikke og mig - jooow den er helt galt med coco, han rejser sig op og tar ham op og ud på køkkenbordet og rigtigt nok noget var galt, der sad noget der lignede et glaskår i munden mellem to tænder og ned mod tandkødet.
der gik jeg så for alvor i panik jeg griber telefonen ringer til vagtdyrlægen og efter 2 min samtale med dyrlægen råber manden han har fået det ud og at det var et stykke hårdt plastic, vi kigger munden og tænder grundigt for skader og ingenting var sket, så vi lavede en aftale med vagtlægen vi tog til dyrlæge med ham om morgenen hvis han var hævet, men heldigvis er der intet at se på ham eller at mærke.
skal lige siges han var så glad så glad med det samme det kom ud og det blev ejer/jeg selvfølgelig osse.
hva skal man sige, han er mor´s dumme hund
det viste sig at være en prop til en kuglepind han havde gnavet i stykker
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.130
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 116 Svar: 614
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.130
maj 2008
maj 2008
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Mon ikke det har været en der er faldet på gulvet? Det kan jo nemt ske uden at man opdager det.
Jeg er glad for at min hund ikke gider tygge i ting (med mindre det er spiseligt), for jeg har meget der flyder rundt omkring. Men der er lang tid til jeg skal have hvalp igen, for så skal huset sikres ;o)
sikke et chok, dumme hund