{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Få så de hunde i snor.
  • #1   18. apr 2011 Det kan være rigtig svært. I går hørte jeg en mand råbe efter en fyr på knallert nede ved vores lille sø, at han var en idiot og ikke måtte køre på knallert der. Det må han heller ikke, men manden lod ikke til at skænke det en tanke, at hans hund sådan set heller ikke måtte være løs på trods af, det står ved alle indgange til området og to-tre gange på vejen rundt om søen. Folk fatter det bare ikke

  • L S
    L S Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 83
    #2   18. apr 2011 Hvis påbud om snor ikke overholdes, kan resultatet blive, at det helt bliver forbudt at lufte hund sådanne steder. Folk burde tænke sig bedre om!

  • #3   18. apr 2011 Er enig med "Ej en" i at oplysning er vejen frem.

    I stedet for at få det til at være et irritationsmoment for hundeejeren at dens hund ikke må være fri uden grund og på den måde få hundeejeren ti´l at gå i forsvar så forklar at hundeejeren ved at holde sin hund i snor og væk fra det område kan være med til at redde den natur vi alle og ikke mindst hans hund sådan elsker.

    Denne hundeejer vil så lade dette gå videre til andre hunde-og naturelskere og man vil være på vej mod en løsning ...



  • #4   18. apr 2011 LS: Det koster per 01.01.2011 ejeren af hunden 2000 kr. at overtræde påbud om snor. så hvis disse penge blev inddraget hver gang påbuddet blev overtrådt tror jeg nok at området hurtigt ville være hundefrit medmindre selvf. der render en millionær rundt der gerne vil smide sine hårdt tjente penge ud af vinduet.

  • #5   18. apr 2011 Ja du har sikkert ret, hjælper nok ikke om at råbe men om at oplyse. Det var nok også mest frustationer over at så mange ikke tænker sig om. Kan efterhånden godt forstå at der er områder der lukker helt for offentligheden, men som sædvanligt surt for dem der godt kan finde ud af det.

  • #6   18. apr 2011 Jeg har fået lært min mor at holde sin hund i snor, hun har altid sagt jamen den gør ikke noget og det ved jeg godt den ikke gør, men nu har jeg forklaret hende at hun ikke aner om der kommer en rundt om hjørnet der måske gør noget og så er det hendes egen skyld hvis hendes hund bliver ædt, den forstod hun og nu kommer hunden først løs på marken hvor det er tilladt.

  • #7   19. apr 2011 min hund går altid løs, men kommer der en hund tar jeg ham i snor, eller lige fat i halsbåndet indtil den er gået forbi. der er jo ikke noget galt i at have hunden løs hvis man ellers er opmærksom på sine omgivelser, og har styr på sin hund.

  • #8   19. apr 2011 Tanja: Har du ikke læst linket? Om du så har 100% kontrol over din hund så har den intet at gøre på et sådan område. Bare tilstedeværelsen er nok ...

Kommentér på:
Få så de hunde i snor.

Annonce