1.252 visninger
|
Oprettet:
En trist historie {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Der er mange der har spurgt igennem tiden hvorfor jeg valgte at aflive min dejlige 5 årige Samojede. Der ud over er der nogle af dem jeg har fortalt historien til der syntes at det var vigtigt at jeg skrev historien i håb om at der var andre der måske kunne lære lidt af min historie.
Jeg har nu endeligt fået taget mig sammen til at skrive hvad der er sket og hold da op det gjorde ondt selv efter så lang tid. Dem der vil læse det er velkommen til at læse historien på Chico´s profil.
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.130
Jeg har også en himmelhund som var staldhund og ja du kan også læse lidt om ham på min profil men det er godt nok hårdt at en møg avler gør sådan over for andre puha
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 1.400
jan 2009
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.118
Og husk nu at han nåede at have mange gode år hos jer trods hans opvækst fra der hvor i købte ham.
jan 2009
Det gjorde meget ondt at skrive historien men jeg håber at den ville kunne få nogle til at tænke sig om inden de køber en hund fra suspekte steder.
der går ikke en dag hvor jeg ikke savner min lille skat, selv om jeg har haft mange problemer med ham var han jo stadigt min højt elskede lille skat der ville gå igennem ild og vand for mig. Men ja nu efter så lang tid ved jeg at det var den rigtige beslutning og hvis dyrlægen havde ret i at det var en hjerneblødning der var årsagen til at han gik amok har jeg også sparet ham for mange smerter.
Igen tak for jeres støtte det betyder alt. Jeg var meget i tvivl om jeg skulle skrive historien da jeg ikke var ude på at få trøst men i håb om at andre ville kunne lære noget. Side gevinsten er så at jeg har fået det beabejdet lidt mere.
En trist historie