{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

En trist historie {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Der er mange der har spurgt igennem tiden hvorfor jeg valgte at aflive min dejlige 5 årige Samojede. Der ud over er der nogle af dem jeg har fortalt historien til der syntes at det var vigtigt at jeg skrev historien i håb om at der var andre der måske kunne lære lidt af min historie.

Jeg har nu endeligt fået taget mig sammen til at skrive hvad der er sket og hold da op det gjorde ondt selv efter så lang tid. Dem der vil læse det er velkommen til at læse historien på Chico´s profil.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En trist historie
  • #1   14. apr 2011 hold da op hatten af for dig du kan fortælle om det idag. smiley jeg håber sådan du kan komme videre men selvfølgelig vil savnet altid være der..

Jeg har også en himmelhund som var staldhund og ja du kan også læse lidt om ham på min profil men det er godt nok hårdt at en møg avler gør sådan over for andre smiley puha

• #2   14. apr 2011 Vil godt tro den er svær at komme over, når det sker så pludseligt og uden nogen former for forvarsel. Håber de år I nåede at have med ham var fyldt med gode dage :o)

• #3   14. apr 2011 Han var en hård hund at træne. Men jo jeg har rigtigt mange gode minder, Det værste var i starten da jeg konstant blev mindet om det på grund af de ar jeg har fået på min ene arm. Men tiden læger alle sår og med tiden bliver smerten mindre, men jeg vil altid have et savn efter min dejlige lille baby.

• #5   14. apr 2011 Det er heller ikke det jeg mener, mere at nogle af de problemer vi har haft med ham kan skyldes hans opdræt.

• #7   14. apr 2011 Hold da op hvor er det trist at læse. Mistede selv min hund pludseligt for knap et år siden og ved hvor svært det er at komme over. Savner ham stadig hver dag

• #10   15. apr 2011 Hatten af for dig ! Du gjorde det rigtige, husk det !

Og husk nu at han nåede at have mange gode år hos jer trods hans opvækst fra der hvor i købte ham.

smiley

• #11   15. apr 2011 Mange tak for jeres kommentare.
    Det gjorde meget ondt at skrive historien men jeg håber at den ville kunne få nogle til at tænke sig om inden de køber en hund fra suspekte steder.

der går ikke en dag hvor jeg ikke savner min lille skat, selv om jeg har haft mange problemer med ham var han jo stadigt min højt elskede lille skat der ville gå igennem ild og vand for mig. Men ja nu efter så lang tid ved jeg at det var den rigtige beslutning og hvis dyrlægen havde ret i at det var en hjerneblødning der var årsagen til at han gik amok har jeg også sparet ham for mange smerter.

Igen tak for jeres støtte det betyder alt. Jeg var meget i tvivl om jeg skulle skrive historien da jeg ikke var ude på at få trøst men i håb om at andre ville kunne lære noget. Side gevinsten er så at jeg har fået det beabejdet lidt mere.

Kommentér på:
En trist historie

Annonce