{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

Vega er syg part 2 {{forumTopicSubject}}

Vega har siden natten til torsdag haft maveproblemer, men nu har hun også fået en allergisk reaktion:

Nå, det ser ud til, at Vega rager det hele til sig. Nu har hun fået en allergisk reaktion - formentlig af det medicin hun fik torsdag/fredag.
Vi har snakket med vagtdyrlægen, som dog ikke mener vi bør farer ud til ham og komme af med en masse penge. Han synes vi skal se tiden an, så længe hun ikke har vejrtrækningsproblemer, så synes han vi skal vente.

Men jeg er bare så bekymret for min lille pige smiley Hun er hævet rundt om øjnene, rundt om munden og muligvis også tungen (det er lidt svært at se). Hun ligner en lille bulldog i ansigtet nu. Udover det er hun også hævet på kønsdelen. Og så klør hun bare overalt smiley

Jeg debatterer lidt med mig selv om hvorvidt vi skal køre afsted nu og få noget medicin mod hævelsen og kløen, eller om jeg skal vente og se om hævelsen falder af sig selv. Hvis jeg venter kan jeg dog bare risikere at skulle afsted i aften, og så er det vel dyrere at komme til hos vagtdyrlægen?

Men udmiddelbart har hun det fint, hun forsøger at sove så meget hun kan, men vågner op en gang i mellem og bider og slikker sig rundt omkring..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vega er syg part 2
Kommentér på:
Vega er syg part 2

Annonce