{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

En rigtig Bulldog-morgen :-)) {{forumTopicSubject}}

Vi står normalt meget tidligt op, hjemme hos os, og den første luftetur sker derfor allerede ved 5.30-tiden, hvor der bliver lavet både stort og småt. I dag, havde vi imidlertid mulighed for at sove lidt lænegere og med den velopdragende og stort set renlige hund, vi har, tænkte vi, at det skete der jo nok ikke noget ved :-))

Vækkeuret ringede kl. 6.30 og jeg kiggede straks ned i kurven til Enya, som lå og sov rigtig tungt og dejligt. Skøønt, ingen panik i den retning. KL. blev så 7.00 og vi begyndte at tale om, at det var da helt utroligt, så tungt, frøkenen sov i dag - hun rørte slet ikke på sig, skønt, vi begyndte at rumstere omkring hende.

Jamen, hun sover jo slet ikke, sagde min mand - hun ligger jo og kigger- Underligt. Vi begyndte at blive helt bekymret og tænkte, er hun mon syg? Vi satte os begge bekymret ned ved siden af hende og nussede hende og talte til hende. Ingen reaktion - hun spillede totalt død. Nu blev vi først rigtig bekymrede, så jeg sagde: "Jeg skynder mig lige på badeværelset og så må vi se, om ikke vi kan få hende på benene. Jeg løb ud på toilettet og der kom så forklaringen, hi, hi.

Damen havde ikke kunne vente på vækkeuret, så hun havde da bare været på toilettet før os andre. En stor portion pølser og en stor sø - lige foran toilettet :-)). Vi begyndte at grine - men stadig ingen reaktion fra den lille dame - hun var stadig "Død", og det var hun så, lige til vi begyndte at nusse og pjatte med hende i en sjov tone. Så kan det nok være, at der kom gang i hende. "Pyh, ha - jeg fik ikke skæld ud - så kan vi godt komme igang smiley ". Og Nu - Ja nu har jeg en hel normal og glad hund gående i forretningen - helt som vi plejer.

Og nååh, ja, vi har selvfølgelig fortalt hende, at det trods alt var flot, at hun huskede at bruge toilettet :-))))

God morgen til jer alle !!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En rigtig Bulldog-morgen :-))
Kommentér på:
En rigtig Bulldog-morgen :-))

Annonce