{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Glad i dag... {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes lige jeg ville dele min glad med ALLE jer andre..
Jeg har nu kontakten en af dem som inde hos Bulldogklubben har Fransk bulldog`s til salg..
Det viste sig at deres ene tæve er blevet paret for godt en uge siden og at de venter hvalpe næste år...
Jeg skal ud til dem i morgen og se moren og skal der efter skrives op til en lille hvalp..
Jeg glæder mig bare SÅ meget og syntes det er helt fantastisk at jeg kan følge han udvikling allerede INDEN han er født..
Ej jeg har helt sommerfugle i min mave.. *s*

Sys bare lige jeg ville dele det med jer..

Kan i have en fortsat rigtig god aften alle sammen..

Knuz her fra.. *s*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glad i dag...
  • #1   21. nov 2005 Julie - hiii det lyder sørme også bare helt fantastisk - stort tillykke med ham og weee sikke en ventetid du nu får :o))

• #2   21. nov 2005 Ej, hvor fedt.. smiley Er du så sikret en? For så vil jeg tillade mig at sige tillykke.... Glæder mig allerede til at se hvalpen her på HG, går ud far at vi får lov at dele guldklumpen med dig!!!?

• #3   21. nov 2005 1000 tak alle sammen jeg glæder mig også bare SÅ meget.. og SELVFØLGELIG vil jeg dele ham med jer her inde..
    Ja jeg er blevet sikret en selvfølgelig medmindre der skulle gå hen og ske noget..
    Glæder mig sådan til og få ham hjem, ved godt han ikke engang er født endnu hi hi men bare tanken det går mig SÅ glad.. *s*

• #4   21. nov 2005 Tillykke, vi kan kun glæde os med jer, for det er jo en superskøn race. Kommer jo ikke som nogen overraskelse, når man selv har en tumling gående derhjemme. :o) Hvad psyken angår, ligner de jo den engelske bully, så I ved jo allerede, hvad der venter jer af skønne stunder. God fornøjelse med at følge...

• #5   21. nov 2005 he he ja der er lang tid til han kommer... men jeg venter GERNE..
    vi skal nemlig også på skiferie i uge7 så det passe med at vi lige kan nå og komme hjem inden han kan komme hjem det bliver bare helt fantastisk..

• #6   21. nov 2005 Kati T>> 1000 tak he he ja vi ved hvad der venter os en MASSE grine ture og ja nok også en del optøren at div. ting he he men vi tager gerne det hele med.. vi har jo efterhånden prøvet nogen gange.. *s*

• #7   21. nov 2005 Julie - ihhh hvor dejligt :o)) ved hvordan du har det , går selv og venter , men han er dog en uge gammel så , jeg skal ikke vente så længe som dig :o)))

• #8   21. nov 2005 Zubin>> hvor dejligt.. er det ikke dejligt og følge dem fra de er SÅ små..??? det har jeg ALDRIG prøvet føre og jeg glæder mig bare SÅ meget..

• #9   21. nov 2005 Julie -jo det er super og ham her kommer fra Nordjylland , så det er nemmere at se ham live, Zubin er fra Farum , ham så jeg først live , da jeg hentede ham , men py ha , der var vente tiden godt nok også lang :o))

• #10   21. nov 2005 Jeg fik Bertil for 2 uger siden og jeg er bare SOLGT. Det er noget helt særligt at have dem fra de er små. Årh, er helt spændt på dine vegne. SÅ mange gange tillykke.

• #11   21. nov 2005 Maj Britt M>>> glæder mig også så det næsten er helt forfærteligt.. hi hi
    En af mine venner har nemlig også en fransk og han er bare SÅ dejlig lig som de to vi har nu og de leger RIGTIG godt sammen..
    Så jeg bliver bare nødt til og være ejer af sådan en lille dejlig hunde..
    Og glæder mig RIGTIG meget til og prøve og tag på udstillinge med ham.. ha ha ja det er skam pladlagt hvad der skal ske når han kommer til verden hi hi

• #12   21. nov 2005 ¤ Zubin ¤ >>> puha ja..
    Nu var jeg ikke så gammel da v fik Tyson da det var min mor som købte ham i sin tid og nu bor han så hos mig og min kæreste så jeg kan kun huske lidt af da vi skulle have ham..
    Men Akki var vi på Sjælland og hente for godt et år siden.. tror heller ALDRIG jeg havde haft SÅ mange sommerfugle i maven føre.. der havde jeg kun set billeder af hende..

• #13   21. nov 2005 Kathrine og Thomas .>>> ej jamen tillykke til dig også da.. :o)
    Ja kan heller ikke huske hvornår jeg sidst har glædet mig SÅ meget..

• #14   21. nov 2005 Maj Britt M>>> he he ja det er altså det værste med de to racer da vi var og hente Akki var der også 4 andre små vapser og jeg var bare solgt til en stang lakris.. de små klunded hoveder de er bare ikke til og stå for..

• #15   21. nov 2005 Maj Britt M>>> hvad angår en Engelsk bulldog så kan jeg helt klart anbefale dem... det er bare en dejlig familie hund.. de er lig som små børn.. men igen de ligner jo meget den fransk, men HELT klart en dejlig hund og jeg ville ALDRIG kunne skille mig af med dem.. har desværre fået en aflives efter hun kun var blevet 7mdr og 14 dage.. ØV men hun havde nogen medføde fejl som der desværre ikke kunne gøres noget ved..

• #16   21. nov 2005 Trine P>>>
    ja selvfølgelig han kommer fra Bullconnexion v/ Pia Arberg i Brabrand..
    De er bare rigtig søde og snak med og fandt dem som sagt inde hos bulldogklubben på deres hjemmesiden under hvalpelisten..

• #17   21. nov 2005 Maj Britt M>>> he he ja det er nogen racer HELT for sig selv.. det er også der for jeg er faldet PLADASK for dem..
    Det vil jeg godt tro det er svært og beslutte sig for.. for det er altså to DEJLIGE racer... min kæreste var ikke helt med på iden om en trede hund, men nu hvor vi har så lang tid til og forberede os i så glæder han sig HELT vildt til han kommer..

• #18   21. nov 2005 Trine P>>> 1000 mange tak...
    He he ja det er LAAAAAAANG tid til han kommer, men den vente tid er fakits dejlig på en måde.. for nu kan jeg rigtig gå og forberede mig på at han kommer hjem.. :o)

• #19   21. nov 2005 Trine P>>> ja jeg kunne RIGTIG godt tænke mig hvis han var brindle og det har de også skrevet op.. så x finger

• #20   21. nov 2005 Trine P>>> he he ja det har jeg set din Spencer ser BARE ALT for nuser ud hi hi... glæder mig til det er mig som sidder med min i mine arme..
    I skal selvfølgelig nok komme til og høre nærmer i denne lille sag.. *s*

• #21   21. nov 2005 TILLYKKE.... Hvor er du heldig! :o)

• #22   21. nov 2005 * ~Anja ~ *>>> 1000 tak føler mig også RIGTIG heldig at jeg får lov til og blive ejer af sådan en lille fyr.. *s*

• #23   22. nov 2005 PKAs Pia A>>> 1000 tak...
    Håber også det hele går som det skal.. :o)

Kommentér på:
Glad i dag...

Annonce