Så glad i dag..! {{forumTopicSubject}}
Er ved at skrive mit kandidat speciale (som egentligt skulle være afleveret 1/3). Der har været en masse rod med min familie, blandt andet min mor der har fået konstateret kræft, som har suget alt energi ud af mig, så var mildest talt gået helt i baglås mht specialet.
Har gået at frygtet lidt hvad min vejleder/professor ville sige, da han skrev jeg skulle komme til møde..
Nå men han indleder selvfølgelig mødet med at spørge hvordan det går med mig, min familie og skrivningen.. Jeg svare som sandt er.. Skidt! Men jeg arbejder på det. Vi snakker lidt om hvornår jeg forventer jeg kan blive færdig og vi aftaler afl d. 1/5..
Han spørger så om jeg er ved at søge job, og jeg svare nej / for det har jeg simpelthen ikke overskud til, jeg vælger at fokusere på mit projekt.
Så svare han sørme: "nå men så har jeg nok noget til dig. Du skal lige skrive en ansøgning og cv og sende til mig i løbet af weekenden, så skal du til samtale om en uge eller to."
Og så har han lagt et super godt ord ind for mig, fortalt om at jeg ikke er så arbejdsfokuseret i øjeblikket pga min mor men at jeg jo ikke er sådan normalt.. Og så er de sørme super interesseret i mig..
Jeg er så glad!
Han sagde han selvfølgelig ikke kan love noget, men det er rimeligt sikkert jeg får jobbet hvis samtalen går nogenlunde.. (han har fået tre studerende til samtale i virksomheden og alle tre er blevet ansat)
Jobbet ligger 10-15 min væk fra hvor jeg bor og er en nystartet gruppe hovedsageligt bestående af tre af mine tidligere studiekammerater som en del af stor virksomhed. Det bliver helt perfekt hvis jeg får det!
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 760
Ja det er virkelig ikke ofte man får sådan en chance..
Og mere positivt er at jeg forestiller mig samtalen vil forløbe bedre fordi der på en måde er sagt go for mig og jeg ikke skal overbevise virksomheden helt alene.. På den måde bliver jeg mindre nervøs..
Det bliver superspændende og har også gjort mig meget mere motiveret mht skrivningen af specialet.
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.445
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 760
Tak tak!
Så glad i dag..!