{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

enlig lidt sjovt.. {{forumTopicSubject}}

Har faktisk tænkt på det et par gange..men nu her hvor jeg ikke kan sove og sider og kigger annoncer kom jeg til at tænkte på det igen.

Tit syntes jeg at jeg ser i annoncer om parring eller forældrende til evt. hvalpe
hvor der står:

Er testet for HD/PL eller hvad den pågældende race nu skal testets for.
og det enlig bare det der står ikke hvad evt. resualtat har været. jeg ved godt man jo går ud fra at resultatet er ok, men alligevel er den sidste detalje vel ikke så svær at skrive med.

Det samme hvor der søges parring hvor der f.eks står:

Bliver testet for HD

hvorfor ikke gøre det inden man bruger tid på at lave evt. parrings annoncer eller aftaler med Tæve eller hanhunde ejer, der så bare bliver skuffet vis resultatet er dårligt.

kan godt være det bare er mig der syntes det lidt mærkeligt.
Det ikke for at være efter nogle det bare mig der sider og spekulere lidt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  enlig lidt sjovt..
  • #1   17. mar 2011 Det siger vel sig selv hvorfor folk gør der, gør det ikke?

Hvis ikke der står sådan noget er der nogen der spørger ind til det, og så kan de jo altid (privat) aftale med den anden part at de ikke bliver testet men det bare er fordi "de der emsige nogæe fra HG" ikke skal blande sig :-S

• #2   17. mar 2011 Hehe Ditte det kan du have ret i ;o) Jeg ville dog umiddelbart mene det lige så godt kan stå der sammen med det andet, så man får den rette henvendelse ;o)

• #3   17. mar 2011 Aino
    Jeg er helt enig
    Men med seriøsiteten i 90% af markedet, er jeg slet ikke i tvivl om at det lige præcis er årsagen smiley

Kommentér på:
enlig lidt sjovt..

Annonce