{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Alene hjemme igen {{forumTopicSubject}}

Milos far har gået arbejdsløs de sidste 2 mdr, og derfor været rigtigt meget hjemme hos ham. Nu er han startet på job og Milo skal til at være alene hjemme igen, som han også altid var før, og uden problemer. Men nu er der problemer! Når jeg kommer hjem efter en arbejsdag er han fulstændig umulig. Han har ikke gjort noget mens vi har været væk, men det starter så når vi kommer hjem. Jeg starter med at gå tur i 1 times tid med ham, ofte mødes vi også og leger med andre hunde. Når vi kommer hjem leger eller træner vi ½ times tid og så er det tid til ,at jeg skal lave lidt mad,slappe lidt af, vaske tøj osv. Men lige så snart jeg forsøger på det begynder Milo at gø, pive, bide mig i tærerne, bide i andre ting, kratte klør på væggen osv. Han er jo uden tvivl ude på at få opmærksomhed, når han har været alene hjemme. Han har nok rigtig svært ved at vende sig til det igen. Men når det ikke har været et problem tidligere så må han kunne vende sig til det igen, eller hvad siger i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme igen
  • #1   15. mar 2011 Hvis du ser de mennesker som har mops, så har de i 9 ud af 10 tilfælde flere mops, og det er fordi at mops fungere bedst sammen med andre mops. Jeg tror bestemt at det ville afhjælpe på Milo hvis I fik en mops til, og det er så også lettere at lade dem være alene når de er 2 sammen.

  • #2   15. mar 2011 Jeg oplever også at alene-hjemme-træningen skal vedligeholdes. Efter jeg gik på barsel kan Lúa godt finde på at gå ud i haven og kalde mig hjem, hvis jeg en dag skal afsted kun med baby og uden hende. Ja og det virker jo hver gang, for jeg kan ikke lade en husky stå og hyle midt i et villakvarter. Skøre hund.

  • #3   15. mar 2011 Vi ville også gerne have en mops mere, men det er desværre ikke en mulighed lige nu, hverken økonomien eller de fysiske rammer giver mulighed for det. Så vi må finde en anden løsning.

Kommentér på:
Alene hjemme igen

Annonce