{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.322 visninger | Oprettet:

Øv.. Møg dyrlæge :-( {{forumTopicSubject}}

Jeg har snakket med den dyrlæge som tog blodprøve på min hund for at tjekke om hun var drægtig.. Jeg sagde til ham at jeg ikke synes det var fair at jeg fik en regning når han siger blodprøven er 100 % sikker og jeg nu står med en hvalp..

Jeg fik så bare af vide at så måtte min hund være parret på et andet tidspunkt.. Han var ligeglad med at jeg sagde at de havde været under konstant opsyn efter så jeg vidste det ikke var sket igen.. Jeg fik bare af vide at det ikke passede for hans blodprøve var sikker..

Så øv en møg dyrlæge.. Han skal i hvert fald ikke regne med at se mg igen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv.. Møg dyrlæge :-(
  • #1   14. mar 2011 benyt dig af en anden dyrlæge fremover. ikke sådan en dyrenes "kvaksalver" smiley

  • #4   14. mar 2011 Jeg har også skiftet dyrlæge nu.. Det der generer mig er at han har sagt at blodprøven er sikker.. Hvis han nu havde sagt at den ikke var sikker hvis der ikke var så mange hvalpe så havde det været noget andet..

  • #5   14. mar 2011 Holder med Pia, manden har jo udført et stykke arbejde som du har bedt ham om.. Om resultatet så er det du ønskede eller ej er jo ligemeget, han skal da have sine penge for sit arbejde... Det er da ikke hans skyld at din hund er drægtig....

  • #6   14. mar 2011 Det er hans skyld at han siger den er 100 % sikker og stadig holder fast ved det selvom jeg siger at jeg står med en hvalp nu.. Det mindste han kunne gøre var måske at indrømme at hans skide blodprøve ikke altid er sikker

  • #7   14. mar 2011 Jeg forstår det ikke rigtigt. Du HAR fået en hvalp og nu siger han så at den er gravid igen, og det benægter du???
    ja undskyld, men jeg e rlidt forvirret.. Men kan den ikke være gravid igen da? Ved godt du siger dine hunde har været adskilt, men hvis han står med en positiv blodprøve så siger han det jo bare som det er, altså det resultat han nu står med i hånden... det kan du jo ikke klandre ham for... Du kan jo bede ham pænt om de ikke kan lave en ny prøve uden beregning for du mener det ikke kan passe, men hvis du har bedt ham om at lave en blodprøve så skal du jo betale for den uanset hvad den siger....


  • #10   14. mar 2011 Kira R sådan har jeg også forstået det.

  • #13   14. mar 2011 Nårh.. På den måde.... Ok så kan ejg godt forstå hun er sur.. Men hun skal jo stadig betale hvis hun har bedt om prøven uanset hvad den har vist... Men ja kan godt forstå hun så bliver sur når han ikke vil indrømme den er forkert, hvis hun altså har holdt hundene 100% adskilt siden da...

  • #14   14. mar 2011 Kira det er helt rigtigt.. Det var en ups'er og hun skulle have haft en abort hvis jeg havde vidst hun var drægtig.. Han tog en blodprøve som var negativ og mente derfor at min hund bestemt ikke var drægtig.. Men ja 69 dage efter parring der fødte min hund så en "lille" hvalp..

    Jeg har desværre ikke mødt en dyrlæge som bare vil give en abort sprøjte uden bevis for at hunden er drægtig for så havde jeg valgt det.. Nu er den lille jo så kommet til verden og jeg kan ikke få mig selv til at aflive den bare fordi det er en ups'er så jeg vil selvfølgelig elske den lige så højt som de andre jeg har.. Men det var jo trods alt ikke meningen den skulle have været her


  • #15   14. mar 2011 De er holdt adskilt efter for jeg ville ikke risikere at skulle have hende tjekket flere gange.. Men det irriterer mig at han ikke vil indrømme at han tager fejl selvom jeg står med en hvalp nu


  • #16   14. mar 2011 Anna D: Skulle lige læse alle indlæggene før jeg forstod hvad du mente smiley

    Men det er da rigtig træls når man går og tror hun ikke er drægtig, og der så kommer en hvalp alligevel smiley
    (Har lige kigget hende, og hun ser rigtig dejlig ud)


  • #17   14. mar 2011 Som "ej en medløber" siger, måske prøven har vist negativ fordi det var meget tidligt i forløbet.. Så er han jo lovlig undskyldt.... Men er da stadig træls for dig... Så kunne han jo i det mindste indrømme at dét var tilfældet....

  • #18   14. mar 2011 Hun var på dag 35 da blodprøven blev taget.. Men ja jeg har jo så nu fundet ud af at hvis der ikke er så mange hvalpe så kan blodprøven godt være negativt.. Men han burde indrømme at han tager fejl.. Men nu kan han få hans penge og så ser han i hvert fald ikke mig mere

  • #19   14. mar 2011 REgningen synes jeg er fair - han skal have betaling for udført arbejde, uanset det ikke lykkes at give et rigtigt resultat. Lige som en dyrlæge skal have betaling for en operation eller behandling selv hvis det ikke lykkes at gøre en hund rask... Men jeg synes så han burde kende og fortælle om de fejlmagener der er ved sådan en test.
    Jeg havde også skiftet dyrlæge..


  • #20   14. mar 2011 Ja men han mener stadig hans blodprøve er 100 % sikker

Kommentér på:
Øv.. Møg dyrlæge :-(

Annonce