641 visninger
|
Oprettet:
Adoption af hund {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg overvejer at adoptere en legekammerat til min hund maks, men jeg har svært ved at finde steder der bortadoptere, her tænker jeg internater og den slags, for jeg vil gerne ha der er på alder med maks altså ca. 2 år. er der nogen der kender nogle sider på nettet hvor jeg kan kigge eller steder man kan komme ud at se.
1000 tak fra karen.
nov 2004
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 26
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 217
www.dyrenes-beskyttelse.dk
www.dyrevaernet.dk
jul 2004
Følger: 20 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 94 Svar: 1.811
Værn for værgeløse dyr plejer også at have hunde.
Christina.
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
Dyreværnet og Værn for værgeløse dyr er et og samme sted...de har bare skiftet navn fra, værn for.... til Dyreværnet.
Jeg ha for nogle år siden arbejdet derude, og ikke for at sige noget skidt om at få hund fra sådan et sted.... vil jeg lige sige at, i skal være indstillet på at det 7 ud af 10 gange er det hunde der kræver ekstra arbejde... mange af dem har alenehjemme problemer eller lign....
Straks skal jeg så også sige at det er skønne hunde allesammen...det kræver bare at i vil bruge kræfter på at lære den det, den det den evt. ikke kan, og at i vil væbne jer med den samme tålmodighed i gav jeres hvalp, dengang i fik den...altså kort sagt : selvom at i finder en voksen hund derude, er den ikke nødvendigvis "perfekt" som den burde være....
det var godt nok krøblet skrevet...håber i kan se den dybere mening i det jeg skriver...
Lykke
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
jeg nåede på den tid jeg var der at få 6 hunde derfra..... havde dem alle samtidig...så man kan sige at jeg tog mit arbejde med hjem...heldigvis havde vi både plads og tid til dem allesammen... men der var godt livligt i "det lille hjem".... bare lige for at understrege at internats hunde er pragtfulde hunde.... SMILER STORT...
Lykke
Adoption af hund