{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.336 visninger | Oprettet:

Emil P
Emil P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Adoption af hund. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne adoptere en ældre hund. Men jeg har lidt problemer med at finde folk der har brug for at komme af med deres øjesten. Jeg har førhen haft engelsk bulldog og staffordshire terrier.
Jeg vil gerne have en engelsk bulldog igen. Jeg har intet imod at betale en god pris for hunden, jeg vil bare gerne have en at dele dagen med.
Nogen der ved hvor jeg kan sætte en annonce, hvor folk er seriøse med deres henvendelser?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adoption af hund.
  • #1   10. aug 2009 Mon ikke bulldogklubben har en omplaceringsliste?

• #2   10. aug 2009 Der er vist pt. en han til salg herinde...

• #3   10. aug 2009 Og ellers ja, som Michelle skriver, så skal du kontakte Lenna Bødker fra Bulldogklubben.

• #4   10. aug 2009 Ellers hvis du skulle have lyst til en dejlig boxer, skal vi af med Malou. Hun er super dejlig, men der er selvfølgelig mere gang i en boxer end en engelsk bulldog. Det er derfor vi ikke kan have hende, da vi har Freja som er en olde victorian bulldog. Det gik ellers så godt i starten, men Freja er blevet mere passiv, pga malou meget gerne vil lege. Freja er alt for rolig forhold til Malou. Men hvis du skulle have lyst til en boxer, så søger vi et dejligt hjem til hende.

Ellers kan du adoptere en græsk hund. De søger vel altid nogen til at adoptere.

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   21. aug 2009 Hej. Undskyld den lange ventetid. Jeg havde faktiskt kontakt med et par herinde der havde en bulldogblanding de gerne ville af med. Men de har desværre ikke vendt tilbage på mine beskeder. Hvilket jeg er ret ked af.

Jeg ville rigtig gerne have en boxer, men jeg tror måske det er en lidt for energisk hund at have en lejlighed og jeg kan fra jeres billeder se at den er vant til at være på Bornholm og har sikkert have og sådan at løbe i(dejlig ø, selv vokset op der).
    Jeg vil jo gerne give hunden et bedre hverdag og det ville være forfærdeligt hvis den fik "depression" af at skulle bo i lejlighed.

Men tusind tusind tak for de mange svar.
    I må have en rigtig god weekend.
    Med Venlig Hilsen
    Emil

Kommentér på:
Adoption af hund.

Annonce