1.189 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

SVINERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SVINERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja får at gøre en lang historie kort,så fandt jeg en annonce igår om en boxer han der skulle sælges(skrev lidt om det igår under emnet HVORNÅR!! mine svigerforældre leder med lys og lygte efter en på ca. 1år det var denne her. så de ringede på den(der stod også den havede stamtavle,men det havde den så ik alligevel),nå,men min kæreste skulle til jylland idag så han sagde til sin far at han ku køre med og kigge på den(det skal lige siges jeg ringede også på den for lige at luske mig ind på flere detaljer han sagde det var en BOXER,men nu har min kæreste lige ringet. for det 1. var det ikke en boxer,men måske en blanding af bullmastiff. for det2. var der lort,madrester hundene fil brød og bananer at spise, de var propfyldt med lopper,den havede ikke noget navn og så lige prikken over iet. han havde ca 60-80 hunde i bure,en hel hestebox med pyrænæreder var ,dalmatinere,blandningshunde og 4-5 løse rottweilere og dobermenn,så havede han samtidig også mange heste som stod bundet rundt omkring og kreature.,men det skal lige siges at den hund de kiggede på var i fin stand fodermæssigt,men deres levevilkår under al kritik.de ville selvfølig ikke ha hunden,men må køre rystede hjem fyldt med lopper. puha en smøre!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SVINERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentér på:
SVINERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonce