1.069 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

svineri!!! svineri!!!

Mig og min kæreste var ude og gå i skoven med vores hund Zero. Pludselig ser vi en hanhund, ligge længere henne af stien. Vi kalder den til os, og får så set et nummer på skiltet som vi så ringer til. Vi får fat på en kvinde. Vi fortæller så at vi har fundet hendes hund Pisti, og om hun havde mulighed for at hente den. Hun siger så at hun er på arbejde, og at hun ikke har tid til hunden nu, og at vi bare skal slippe ham igen. Vi ringr så til et andet nummer som også står på skiltet. Denne gang får vi fat på kvindens datter, som lover at ringe tilbage inden 10min. Efter en halv time prøver vi at ringe til datteren igen. Denne gang var telefonen slukket, så vi prøver at ringe til kvinden igen. Da hun ikke tager den ringer vi 114. Vi får at vide, at vi godt må tage hunden med hjem, hvis vi sagde til ejeren at de kunne hente den inden en time. Hvis ikke de gjorde det, kunne vi ringe tilbage til 114 så ville de komme og hente ham. Ude hvor vi finder ham, får vi at vide, af andre som tit går tur i skoven, at han er blevet fundet løs mere end 10 gange der ude, og at ejerne er pisse ligeglade med ham. De lukker bare hunden ud på gaden, så kan den selv gå og lufte sig selv. Hvad er det for noget svineri?? De folk er jo pisse ligeglade med deres hund. Det skal lige siges, at der går RIGTIG mange andre hunde der ude, og at det ligger lige ud til en stor vej. Så hvis vi slap ham fri igen, ville vi have rigtig dårlig samvittighed, hvis han bliver kørt over. Jeg er bare så rasende, over at de mennesker er så ligeglade!!!
Ville bare lige ud med det, da jeg sidder og ryster helt af raseri.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  svineri!!!
Kommentér på:
svineri!!!

Annonce