pyha en oplevelse.. {{forumTopicSubject}}
øv øv så var det lilo's tur til at blive overfaldet igen, og af samme hund, den bærer aldrig snor, og ejeren har fortalt mig direkte at den godt kan være lidt aggresiv, fordi den selv er blevet angrebet før, så netop derfor tænker jeg at den skal have snor, og mundkurv på, for den har også bidt ud efter vores underbo.... og kvinden og hunden er min nabo
der er heldigvis ikke sket noget, men kom gående ned af en trappe, og så så kvinden komme gående, jeg vælger at gå tilbage og en anden vej, da jeg ved hvordan hunden er (og Lilo netop er blevet overfaldet af den før) men den kommer så lige pludselig farende og ryger direkte i flæsket på Lilo, og det skal så sige Lilo har mundkurv på da hun er muskelhund.
jeg prøver at afskærme lilo med mine ben, og råber bare i rent panik, jeg går i fuldstændig chok, kvinden til hunden kommer så løbende, og råber gå så med dig til sin egen hund, og losser den i siden, så den går.. hun siger ikke et ord til mig what the f..., tænker jeg bare, og begynder så at bryde sammen..
jeg ringer til politiet, som siger at jeg skal tage kontakt til hende, og fortælle hende at hun skal have snor på den, og gør hun ikke det, så skal jeg melde hende..
sorry hvis det er lidt langt, men var lige nød til at skulle ud med det, er stadig i kæmpe chok, og ved ikke lige hvordan jeg skal få snakket med hende, da hun ikke er for venlig..
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.286
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 230
Øv øv øv. Jeg synes bestemt du skal skynde dig at melde hende til politiet!
jan 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 6 Emner: 139 Svar: 3.546
Men som andre siger - så meld hende - hvis ikke de vil modtage din anmeldelse telefonisk, så mød op personligt på politistationen. De SKAL ta det seriøst
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 122
men sket noget er der, for de ødelægger Lilo mentalt, da hun er en usikker hund forvejen..
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 122
men jeg tager på stationen imorgen, for man går jo i frygt her når man skal ud..
feb 2009
Følger: 39 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 205 Svar: 3.353
pyha en oplevelse..