{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.434 visninger | Oprettet:

Succes med at "blande sig" :-) {{forumTopicSubject}}

Hej vil bare lige dele min positive oplevelse.

Som nogle af jer måske læste under tidligere tråd, så havde jeg i går reageret på en salgsannonce, som bekymrede mig, og hvor jeg skrev tilbage for at gøre sælger opmærksom på en mulig salgsklausul. I dag var annoncen, så væk uden, jeg havde fået svar fra sælger.

Jeg har været i syv sind, om jeg skulle kontakte opdrætter, men valgte så til sidst at "blande" mig. Skrev til opdrætter og fortalte om min oplevelse og undskyldte samtidig for min utidige indblanding. Har nu lige fået svar fra opdrætter, som bare havde været glad for min henvendelse og det viste sig så, at sælger efter min reaktion på annoncen, havde valgt at fjerne annoncen herinde og tage kontakt til opdrætter, i stedet. Så nu er sagen i gode hænder og opdrætter tager hunden hjem igen for at finde ud af, om hun skal omplaceres, eller de beholder hende selv.

Så tak her fra til sælger ( hvis du læser dette), som valgte det rette og kontaktede opdrætter i stedet for bare at sælge hunden videre og dermed også "problemet", som de havde fået med hende.

Desuden er dette også en opfordring til andre i samme ulykkelige situation - tøv ikke med at kontakte opdrætter. Hvis det er en ordentlig opdrætter, vil de jo som regel gerne hjælpe, i det de jo selvfølgelig kun ønsker deres hunde, det bedste smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Succes med at "blande sig" :-)
Kommentér på:
Succes med at "blande sig" :-)

Annonce