Succes! {{forumTopicSubject}}
Wee så skete der noget - Princess har værer rædselsslagen overfor andre hunde efter hun blev angrebet og jeg har jo forsøgt at møde hunde på afstand, gennem havelåger og gjort alt hvad jeg kunne.. Men alligevel vender hun om eller forsøger at komme væk når hun ser en anden hund, og kommer de farrende mod hende går hun selvfølgelig i forsvar.
Var lige på tur uden Silke da hun er ved sin kæreste i dag og møder så en dame med to løse hunde, mor og søn er det og de bliver jo glade og lister hen mod os og Princess bliver bange, og da jeg ikke kan komme væk fra hvor jeg står tager jeg Princess op til mig (ved godt det er no go, men vil jo ikke have nogen kommer til skade). Ejer siger så at de ikke gør noget hvortil jeg svare at Princess er bange og måske går i forsvar, hun siger så at så må hendes jo lære det på den hårde måde og så sætter jeg hende ned.. Begge hunde nærmer sig og de snuser både for og bagtil OG de får sq lov af Princess, selvom jeg kan se hun er nervøs og har halehårende rejst. Hun hverken knurre eller løfter læben eller siger noget som helst! De har ovenikøbet en bold som Princess er interesseret i og jeg siger bare at det ikke er hendes og så rører hun den ikke - jeg var og er stadig i chok! (Princess er normalt meget glad for bolde og nermest panisk når hun ser en)
Wow mor er stolt! Skulle lige dele min glæde!
okt 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 537
sep 2006
Følger: 51 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 319 Svar: 3.013
Succes!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside