Succes :) {{forumTopicSubject}}
Jeg var meget spændt på hvordan juleaften ville gå. Vi skulle kun være mine forældre, min søster, min faster og jeg. Elli kan af en eller anden grund ikke lide min faster. Det eneste vi kan komme på der er sket, er at min faster engang kom til at træde på Ellis hale da hun var lille. Elli fik TS på en time før min faster kom, så jeg var sikker på den havde siddet længe nok til at virke. Da min faster kommer ind af døren løber Elli ud som altid ud og gøer og knurre. Jeg tænker selvfølgelig at trøjen ikke virker. Men da min faster er kommet ind af døren og får sat sig, lægger Elli sig ved hendes fødder og lægger sig til at sove. Den store test kommer så da min faster vil rejse sig. Det helt fantastiske sker!!!! Elli bliver liggende og siger ikke en lyd. Før i tiden har hun ikke kunne bevæge sig rundt, uden at det har tændt Elli af og hun har hængt i buksebenet på min faster. Aften gik med en stille og rolig hund og jeg selv behøvede ikke at stresse. Dog reagere hun igen, da min faster gør sig klar til at tage hjem, men det var nemt at få hende til at stoppe. Alt i alt er det gået 100 gange bedre end det plejer og jeg tror på at min TS og træning kan vi komme langt. Det var vores lille juleeventyr. Jeg håber at I andre og har haft succes Glædelig jul.
apr 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 429
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.147
dec 2008
Følger: 67 Følgere: 58 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.040
En ting jeg også tror har spillet ind er at du også har været mere afslappet fordi du har kunnet se en virkning på hunden og det smitter også af på hunden så det faktisk får en dobbelt effekt og det er jo bare en rigtig god ting.
Succes :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside