{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan leger i?
  • #1   20. feb 2011 FODBOLD!! Der er intet bedre i verden, end når min kæreste (jeg er ikke så god til at sparke langt nok) gider sparke bolden frem og tilbage ude bagved op og ned ad bakken.

Ellers er det altid godt at lege med bøtter og godbidder.

• #3   20. feb 2011 Boldleg men i små doser da han let bliver for overgearet.og kan komme til at tage fat i mig istedet for i bolden... Av
    "feltsøg" i stuen eller haven..
    Småøvelser som stå, sit, dæk, halse og så med super guffer.
    Taco har en Mike, som han er super glad for.. Men det er vel ikke rigtig "du og jeg tid"

Før i tiden lavede vi ofte søgeøvelser når vi gik tur.. Feks ved at gemme guffer i en brændestabel i skoven ( ikke så han skulle kravle op, men så gufferne var i forskellig højde )..

• #4   20. feb 2011 Trick træning. Det er noget af det bedste mine hunde ved. I det hele tager bare at have mig for sig selv en tid

• #5   20. feb 2011 Den hedder ''du kan ikke fange mig og min bold mor'' smiley
    Og så er der fodbold, han er helt vanvittig efter bolde smiley

• #6   20. feb 2011 hm.
    Vores den ældste kan godt lide tumlelege, og det skal gerne gå vildt for sig. Så smutter vi ind i dobbeltsengen og roder rundt, og så lader hun som om, hun bider en men hun tager ikke fat smiley Vi slutter som regel legen med nus på maven / vask af vores fingre.

Den yngste kan bedre lide tagfat, så der går den vilde jagt rundt om sofabordet.. nogle gange jager hun, og så er man fanget, når hun napper en i hasen (meget blidt) og hun er fanget, når man kaster sig ned over hende - og nusser smiley Den leg bliver afsluttet med kys i ansigtet.

Vi har også legetøj til dem, bamser og trækketove men dem kan de godt lide at lege med alene. En sjælden gang kommer de med legetøjet, og så leger vi med det. Men vi klarer os for det meste uden legetøj.

• #7   20. feb 2011 Vi leger "jeg skubber til dig og du napper blidt og løber væk og laver playbow og når jeg kommer efter dig løber du mig i møde og springer op og vi starter forfra"-leg. Haha.

• #8   20. feb 2011 Godt med noget inspiration. Herhjemme bliver det nemlig ofte de samme lege, der bliver leget igen og igen.
    Udendørs er det som regel fangeleg, fodbold eller boldkast - dog ikke i alt for store doser, da hun gearer meget hurtigt op.

Indenfor er hun mest til tumlelege, hvor jeg f.eks. skubber til hende, så hun skøjter lidt væk, og hun så derefter springer tilbage, laver playbow og dasker ud efter mig med en pote, til jeg skubber igen - og så kører den ellers ligesom en omgang pingpong.

Indenfor er det også leg med forskellige øvelser og rigtig gode godbidder.

• #9   20. feb 2011 Danielle... lyder som hos os.
    Elmo har intet legetøj indenfor. Han får sin monstermund og leo med mad i.
    Udenfor, når han ellers ikke halter, leger han med bold, men kan heller ikke holde til for meget, da han stresser helt vildt.

Indendørs er det tumlelege og tricks med Nina Ottesen og alm. træning af tricks.

• #10   20. feb 2011 trickstræning, fangeleg, søgeøvelser, problemløsning (gemte godbidder under tæpper, i kopper, i vand, i kasse osv.), motorik - balance, krybe osv. graver osv.

• #11   20. feb 2011 Freja elsker når jeg stiller spring op i haven. Så kaster vi en bold over springene og så hopper hun i fuld fart over og henter den. Det kan hun gøre længe.
    Ellers vil hun rigtig gerne bare gå en lang tur eller ligge og hygge indenfor.
    Eller vise nogle af hendes tricks!

Molly er ikke det helt store legebarn, men hun synes det er ret sjovt at lege fangeleg i skoven, og til tider også lidt ruskeleg med legetøjet.
    Jeg har faktisk på fornemmelsen at det hun nyder allermest er når hun er i stalden sammen med mig, og kan ligge i halmen og nusse og få masser af opmærksomhed og følge mig hvor jeg står og går.

• #12   20. feb 2011 "Fang lakridsen" - Så skal jeg fange hans tud smiley Tror at det skal ses, da det er svært at forklarer.
    Fangelege er han ret glad for, så kan jeg spæne efter ham og folk få sig et godt grin, haha.

Engang imellem tager jeg alle mine plastik bøtter ned og putte godbidder i på forskellige måder.

• #13   20. feb 2011 Indenfor leger vi fangeleg mens han har et ben eller legetøj i munden og hvis jeg fanger ham så er det træk leg.

Udenfor er det næsten det samme bortset fra at der bliver der også kastet med bolde.

Der bliver også trænet lidt forskelligt.

• #14   20. feb 2011 Her lege vi tumle/bideleg, hundene elsker det, enten på gulvet eller i sengen, Diablo bider bar sommetider lidt for hårdt smiley Ellers med læderbold, i små doser, for de stresser nemt smiley Og så aktiveringsøvelser/tricks/træning smiley

• #15   20. feb 2011 Lulu har faktisk ikke noget legetøj indenfor. Vi har det opbevaret udenfor hendes rækkevidde, og så får hun det engang imellem.
    Hvis hun havde det hele tiden, så ville hun aldrig slappe af.

• #16   20. feb 2011 Danielle.. samme her med legetøj.. sjovt hvor ens de her bullere er. Elmo ville slet ikke kunne overskue en bold.. han ville blive ved 24/7.

• #17   20. feb 2011 Louise

Man skulle tro de kørte på duracell batterier, når der er legetøj indenfor rækkevidde smiley Lulu ville også bare blive ved og ved

• #18   20. feb 2011 Hmm Charlie elsker at apportere alt. Så det gør vi. Både hvor han bare skal hente det men også hvor det er gemt så han skal finde det først. Hans fodbold som han skubber runde med snuden. Dog kun i kort tid da han bliver MEGET ivrig. Trækkeleg,nok noget af det bedste han ved. Og ellers forskallige øvelser som otte-tal, zig-zag imellem mine ben, stå ,sit dæk og sådan.

• #19   20. feb 2011 En Push-n-Play er en fantastisk bold! alle penge vær.

• #20   20. feb 2011 det er nok at tosse rundt med en tennisbold. jo vildere jo bedre, den elsker at springe rundt efter den smiley

Kommentér på:
Hvordan leger i?

Annonce