{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.062 visninger | Oprettet:

Muskel hund skambidt af anden hund {{forumTopicSubject}}

Jeg er rasende!!

Min Store bror har den dejligeste Amstaff som er 2-3.. og hans kæreste havede taget hunden med i en park og gå... (DET SKAL LIGE SIGES MIN BRORS HUND CHARLIE HAVEDE MUNDKUV OG SNOR PÅ!) også kom der pludselig en anden hund løbene og overfalde både min brors kæreste og hunden ):

men charlie kunne ikke forsvare sig selv så nu er han blevet bange og agrasiv overfor andre hunde i nærheden af ham /; og nu skal han aflives fordi han har ændret adfær pga af den lorte hund /';

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muskel hund skambidt af anden hund
  • #1   11. feb 2011 år*

• #2   11. feb 2011 tja det er der også mange alm hunde som har skulle pga muskelhunde .. men det trist ! og rigtig synd for din bror og hans kæreste , skete der hende noget ?

• #3   11. feb 2011 Det er rigtig ærgeligt.

Må jeg spørge hvornår det er sket?

• #4   11. feb 2011 Sunshine: Nemlig også min tanke.. hvis det sådan LIGE er sket så kunne man jo prøve at gøre noget, inden man sagde stop?

• #5   11. feb 2011 Håber da de har prøvet at afhjælpe hans agression før de vælger noget så endeligt som en aflivning..

Wictor er også blevet agressiv efter overfald, men det trænes og arbejdes der på..
    Og nej han kan ikke lege med andre hanner, men han kan nu gå tur med hanhunde han kender dog uden særlig meget kontakt.. Og møder vi fremmede hunde på gåture, ligges han af og blir der pænt til de har passeret smiley

Så prøv at forslå dem en adfærdsbehandler hvis det ikke er afprøvet smiley

• #7   12. feb 2011 Agressiv adfærd udløst af angst såsom efter et overfald kan OFTE trænes væk.

Så måske din bror skulle slå lidt koldt vand i blodet. Håber dog den anden hund og ejer er blevet meldt til myndighederne.

• #8   12. feb 2011 "tja det er der også mange alm hunde som har skulle pga muskelhunde"

hvad har det med sagen at gøre? undskyld mig, men det kan da ikke passe at det bare er et tjaa, til at en hund er blevet angrebet fordi nogle uansvarlige hundeejere ikke kan finde ud af at holde hund? så alle andre med samme race, det er ligegyldigt om de bliver angrebet?

jeg ved ikke om det er sådan dit indlæg skal menes. men jeg opfatter det sådan. - så ret mig meget gerne hvis jeg tager fejl?

• #9   12. feb 2011 Stemmer i med Anne.

Jeg synes det er super synd for hunden. Den slags burde bare ikke ske. Folk burde holde styr på deres kræ.
    Men eg kan ikke helt se hvad mundkurven har med sagen at gøre. En mindre hund der bliver overfaldet af en stor hund, kan heller ikke forsvare sig.
    Min Reiki ville osse give fortabt hvis han blev overfaldet af f.eks. en amstaff eller rotte.
    Min hund burde slet ikke have behov for at forsvare sig .1 fordi det er noget jeg som ejer tager mig af, og 2 fordi folk skulle holde styr på deres (agressive) kræ.

Med det sagt -selvom hunden måske aldrig kommer til helt at lægge sin skepsis overfor fremmede hunde, kan LANGT de fleste hunde som minimum lære at acceptere deres tilstedeværelse.
    En del bliver endda helt tryg ved dem igen.

Så jeg ville da osse foreslå træning -opsøg en kompetent træner/adfærdsbbehandler der kan hjælpe.
    Nu ved jeg ikke hvor i landet hunden befinder sig, men et bud på en der kunne hjælpe ville være Lillen herindefra. Hun er dygtig til det med agressionsproblemer o.l. Så vidt jeg husker bor hun i nærheden af Slagelse

• #10   12. feb 2011 OMG!! nøj hvor er i bare for underlige herinde.. det er lige godt satans som i altid hakker ned på folk når det handler om muskelhunde, - nævner ingen navne..

Jeg synes det er dybt tragisk for den stakkels charlie at han har gennemgået de oplevelser, og jeg tror da bestemt at din bror har haft gjort sin indsats men det er da også synd at han skal være angst over for andre hunde, selvom beslutningen er hård så synes jeg den på en måde er fornuftig.. ville nok gøre det samme

tanker til jer og den stakkels hund

• #11   12. feb 2011 Gæt hvem -det er jo TS selv der bringer det på bane, i det øjeblik det fremhæves at nu var det en MH der blev overfaldet.

Jeg tvivler på nogen havde kommenteret racen, hvis der bare var skrevet om overfaldet -der er næppe nogen herinde der ikke synes det er hammer ærgerligt når den slags sker, uanset hvilken hund det er gået udover.

Men der har været flere af disse tråde hvor det nærmest skrives som om det er ekstra synd fordi det er en MH og så skal mundkurven liiiige have tur igen.

Nej hunden kan ikek bide igen når den har mundkurv på -me helt ærligt, så kan lige netop det at hunden ikek kan give igen, være det der gør at man hurtigt får hundene skilt ad.
    Samtidig er det jo ikke anderledes for en MH med mundkurv, end det havde været hvis der var tale om en af selskabsracerne der blev overfaldet af en MH eller bare en anden stor hund.
    Så det er jo ikke mundkurven der er problemet her, men derimod at den anden tumpe ikke have styr på sin hund.... Hvorfor lægger TS ikke sit fokus der, istedet for på mundkurven?

• #12   12. feb 2011 Jeg vil gerne se nogle billeder af skaderne?

• #13   12. feb 2011 Hvor er det super ærgeligt folk ikke har styr på sin hund og man skal udsættes for et overfald... uanset race... smiley jeg håber da de vælger at arbejde med hunden så den kan blive som før eller ihvertfald tæt på... dog har det altid undret mig om de hunde der ændrer adfærd har et "svagt" sind eller sådan noget siden de bliver evt aggresive over for visse typer hunde efter et overfald... grunden til det er at vores Nigi i sin tid blev overfaldet af et par andre hunde, dog kunne hun selv forsvare sig, men hun har ik ændret adfærd, hun vil stadigvæk snakke med alle.... hmm kan være det bare Nigi der er lidt "dum" smiley

• #14   12. feb 2011 Nu har jeg selv en MH der også er blevet bidt, og derfor self kan være reserveret over for andre hanner... Det hører med til racen!
    Hvis din bror ikke har tænkt sig at arbejde med det, så er han måske heller ikke den rette til at have en hund?

Man må¨tage sine forholdsregler, ligegyldigt om det er en MH eller en hvilken som helst anden hund...

Det har jo, som mange andre påpeger, absolut intet at gøre med at hunden har mundkurv på,... Det er da kun godt den havde det, i denne situation, så der ikke skete skade på begge hunde...

• #16   12. feb 2011 Hvornår er det sket, tænker bare at hunden da lige skal fordøje det og stille og rolig vende sig til at ik alle hunde er "farlige". Hvis det lige er sket, så det i mine øjne, total overdrevet at aflive vovsen pga det, træning træning og træning, så kommer de fleste hunde sig efter sådan et chok.

• #17   12. feb 2011 Kim S..
    Jeg tror nu ikke det er fordi at hundene har et svagt sind som sådan, at de ændrer sind efter et overfald..

Tror racen har meget at sige i den forbindelse også.. F.eks min egen Wictor, han kan stadig sagtens med tæver, men egetkøns agressivitet ligger til racen, og det er så blevet fremkaldt efter et overfald..
    Var blot heldig at han kunne med hanner inden smiley

• #18   12. feb 2011 Der har altid været mange muskelhunde der er blevet angribet af de andre hunde, også før forbudet, men det "glemte" medierne lige at smække på forsiden, så folk troede det kun var muskelhunde der angreb..

• #19   12. feb 2011 Mandie..
    Ehmm hvad er det vi skal huske hvis den angriber? At ejer ikke har taget sit ansvar?

Meget undskyld men det var godt noget underligt noget at skrive synes jeg.. Jeg har selv en hund som er égetkøns agressiv, og han har ALDRIG fået muligheden for at overfalde en anden hund! Det handler om at vide hvad man har mellem hænderne, arbejde med det, og sørge for altid at ha tingene under kontrol.. Hermed menes snor og i dette tilfælde mundkurv eftersom hunden er ulovlig!

• #20   12. feb 2011 ahh den holder vist ikke at det kun er listehunde der ryger på forsiden, men ok, man ser hvad man vil....

• #21   12. feb 2011 jaaa....der findes sku mange kloge mennseker herinde....hehe

• #22   12. feb 2011 Anne skriver det så perfekt!!

• #23   12. feb 2011 Mandie..
    1. Så ville jeg aldrig slippe min agressive hund løs i en skov.. Det er bare no go! Man ved aldrig om der kommer en fremmed hund til!

2. Så mener jeg først man lader sin hund lege med andre når man er sikker på at de kan sammen, min han kommer ALDRIG til at skulle lege med en han igen, ganske simpelt fordi jeg ved at ligemeget hvor god han blir igen, så kan noget måske lige pludselig få ham til at tænde af.. Og så er det ikke fair overfor ham, den anden hund, ejerne af den anden hund eller mig selv!

Når Wictor leger med andre hunde er det udelukkende tæver, da jeg ved han aldrig kunne finde på at gå på en tæve ligemeget hvor øretæve indbydende de er.. Og det er kun hjemme i min egen forsvarligt indhegnet have!

Nej er ikke det samme som at løbe løs og hygge på en åben mark/skov.. Men har man en agressiv hund er det en del af det ansvar man tager, i mine øjne!

• #25   12. feb 2011 Hanne..
    Tak tak smiley

• #26   12. feb 2011 Mandie..
    Der er jo ingen der siger at Charlie aldrig kan komme til at lege med en hund igen.. Med mindre der har været en adfærdsbehandler på ham, og træningen har stået på noget tid..

Derud over så tror jeg der er mange hunde rundt om i landet som aldrig leger med andre hunde, men stadig har det fint..
    Det kræver bare det mere af personen som ejer den, for at den står blir stimuleret ordenligt smiley

Jeg vil sige sådan, at enhver velfungerende hanhund efter min mening, aldrig ville ANGRIBE en tæve, de sætter dem måske på plads hvis de blir for meget, men der er langt fra at sige fra til at bide for alvor..

Men nu er det jo så også en af de ting jeg tager alvorligt, og Wictor leger ikke med fremmede hunde.. De første gang han møder nye tæver er det altid under helt rolige forhold.. Men han er sgu mere interesseret i hvordan de dufter bagi *G*
    F.eks er Wictor så rolig omkring tæver, at hans "kæreste" som er Freja's lille mops Zoe SAGTENS kan sætte ham på plads..
    Ligeledes kan Anja''s amstaff tæve Gaia få lov til at hoppe rundt i hovedet på ham uden han gør noget som helst smiley

Igen.. Som ejer bør man kende sin hunds grænser og respektere disse smiley

• #27   12. feb 2011 Mandie..
    Jeg tror det kommer meget an på hvordan Charlie er.. Og synes det er en skam hvis det er en helt ny episode at man så ikke giver ham chancen smiley

Nu blev mine egne overfaldet for nogle mdr tilbage.. Fadia slap uden skader ganske simpelt fordi Wictor gik ind og forsvarede hende.. Hende kan man slet ikke mærke det på..
    Wictor fik nogle grimme sår, men dog ikke super alvorlige, og allerede nu er han bedre end han var kort tid efter overfaldet..
    Så hvis man har tid, overskud og giver hunden en mulighed tror jeg godt Charlie kan rettes op på igen smiley

Måske ikke så han bare accepterer hvem som helst, men det er vel heller ikke nødvendigt smiley

• #28   12. feb 2011 hov når nej hehehe....det mig der har fuckede op her...... det var den anden der var blevet bidt....Upsss SORRY.....hehe...mig og min korttids hukommelse.....hehehehe

• #29   12. feb 2011 Jeg tror lige min hjerne lukkede ned engang.......hehehehe....jeg tror bare jeg sletter mit inlæg igen, og lader som ingenting.....hehe

• #30   12. feb 2011 Jeg er nu mere interesseret i at høre om den angribende hund,hvad skete der med den, tog ejeren ansvar og sørgede for at få den aflivet, så det ikke skal gå ud over andre hunde?

Stakkels Charlie... håber virkeklig at han kan genvinde tillid til andre hunde.
    Det er endnu mere skræmmende for ham at opleve, når han ikke føler at kunne forsvare sig eller stikke af, hvilket ville være en ganske naturlig reaktion og helt forståelig smiley

• #31   12. feb 2011 hey alle sammen...

Charlie får ikke en chance da han desværre er blevet meget voldsom og utryg og har bidt ud efter deres 4 årig søn )';
    det med overfaldet skete for 3-4 måneder siden og de har prøvet at træne med ham men det har ikke givet pote.. den angribene hunds ejer havedere ikke styr på den da det skete og ville ikke fjerne den fra charlie da hun blev "bange" (sorry too say it, men hvis dyret ikke ville slippe havede jeg losset den i hoved, lyder hårdt men det ville være min nødplan..) så imens min brors kæreste lå nede på jorderen og holde fast i charlie og prøvede at få ham fri, losset hun engang til den anden hund, som så slap charlie.. men røg lige i benet på hende og skambed hendes ben /;

- hunden blev dog aflivet for en uge siden, EFTER at han slået en anden hund ihjæl -.-!

• #32   13. feb 2011 Der var ingen af mine der blev menneske agressive over for mennesker på et eneste punkt efter de var flået.
    Så der må ligge noget andet bag.

Mandi - nej jeg syntes ikke det er upassende at bede om at se billeder.

• #33   13. feb 2011 Anne...:

Selvfølgelig skal en hund kunne forsvare sig, hvis den direkte bliver angrebet....
    Du kan som hundeejer ikke altid forsvare din hund ved et overfald, der ofte går lynhurtigt og du når knap at reagere før hundene vrider sig rundt og er du alene med 2 hunde, har du næsten ikke en chance for at hjælpe din hund...
    En hund skal ikke bare tage imod, men har ret til at sige fra og give igen, hvilket er en helt naturlig adfærd, for ikke at blive slået ihjel...
    At man måske står med 2 hunde, som er blevet bidt er meget muligt, men der er ingen medlidenhed med den hund, som går til angreb for at skambide en anden hund!
    Du ville selv gøre alt i din magt for at få den angribende hund til at stoppe med at skambide, slå eller sparke hvis nødvendigt og ligeså har din hund ret til det...

At det aldrig skulle være kommet dertil, er en helt anden sag, men der findes jo mange uansvarlige hundeejere i det ganske land...

• #34   13. feb 2011 Bege mine hunde er 2 gange blevet overfaldet af listehunde. Og nej,de har IKKE stået på forsiden af bladene!!

Men de har ikke ændret sig en tøddel overfor mennesker. De er blevet lidt tøvende overfor fremmede hunde, men hvem ville ikke være det? Men aggressive? No way!!

Og SLET ikke overfor mennesker.

• #35   13. feb 2011 Min amerikanske stffordshire terrier er blevet overfaldet 3 gange af hhv. en golden retriever, en schæfer og en dobermann samt bidt af en rottweiler bare 17 uger gammel...den lille shih tzu er 3 gange blevet overfaldet af den tidligere nabo´s sindssyge welsh corgi pembroke, men nej ingen af dem har ændret adfærd over for mennesker...her er alle velkomne..

• #36   13. feb 2011 Undrer mig også meget over at hunden har ændret adfærd overfor mennesker..

Wictor er blevet overfaldet 4gange, de 2 af dem uden særlige skader, 1 med alm bidskader og den sidste med temmelig slemme skader..
    Men han er på intet tidspunkt blevet agressiv overfor mennesker..

Blue Pearl..
    Jeg er sikker på at Anne mener med at en hund ikke skal beskytte sig selv, er at det er ejerens ansvar at beskytte sin hund.. Selvfølgelig kan man ikke altid klare det inden hunden hænger på ryggen af ens egen, men så kan og SKAL man - efter min mening - gå imellem så hurtigt som muligt og få hunden væk!

Ganske som jeg gjorde ved det sidste overfald hvor jeg stod med mine to hunde! Fik den mindste væk med det samme, hun løb sin vej.. Og så gik jeg imellem Wictor og den hund der angreb.. Den der kom ud med værste skader var mig selv, men ville til enhver tid gøre det igen!!

• #37   13. feb 2011 Henriette

Uha ja...jeg sprang også imellem, da mine hunde blev angrebet uden at tænke over noget og mistede sågar en sko en af gangene.
    Jeg havde også en hund, som hylede og skreg op og forsvarede sig ikke, men ville bare væk ... ja de fleste hundeejere vil om muligt forsvare sin hund!

Jeg tænker på at hunden med mundkurv i en sådan situation må føle det, som hvis vi blev overfaldet med hænderne bundet på ryggen... og det kan være endnu mere angst provokerende på hunden!

• #38   13. feb 2011 Ha ha ..... ja nu var det min amstaff hvalp, som var 17 uger, da den voksne rottweiler fløj i hovedet og bed ikke bare min hvalp, men også en anden bamseagtig hanhvalp på samme alder, som også legede på marken..

Nu er det vel ikke anderledes, end når mette fortæller om nogle overfald og hendes hunde stadig kan medmennesker smiley

• #39   13. feb 2011 Anne...

Du bliver så personlig...

Jeg snakker generelt, at hunde skal kunne forsvare sig, men du elsker lige at tørre den af på min hund og lige bruge kamphunde ordet smiley

• #40   13. feb 2011 Blue Pearl..
    At miste en sko synes jeg nu ikke er slemt *G*

Men er helt enig med Anne her, ser ingen grund til at ens hund skal forsvare sig selv.. Det er nu engang derfor vi er ejere.. For at redde vores hunde fra alt hvad vi kan!

• #41   13. feb 2011 Henriette

Nej skidt med skoen, men kom så hurtigt afsted, at jegfløj ud af den ene sko.... blev heldigvis kun bidt i hånden, da dobermannen ikke ville slippe min hund.

Enig... jeg reddede også mine hunde alle gangene, jeg snakker her om muligheden for det og igen er det i bund og grund skrevet til ts, som beskriver en hund, der blev skambidt og ikke havde en chance...

• #42   13. feb 2011 Henriette

Nej.... der er SELVFØLGELIG ingen grund til det, hvis det kan stoppes på anden måde, men forskellen er, at dine hunde har muligheden for det og det havde ts´s IKKE!

Det var ordene for denne gang smiley

• #43   13. feb 2011 For pokker Anne, det var min shih tzu, som blev angrebet af en corgi....

• #44   13. feb 2011 Blue Pearl..
    Det kan da ALTID stoppes på en anden måde, end at lade sin hund gå til modangreb??

Jeg er målløs!

• #45   13. feb 2011 Enten vil I ikke forstå hvad jeg skriver, ellers har I fået den helt galt i halsen...

Jeg vil på INGEN måde opfordre min hund til at gå til modangreb, ALDRIG ALDRIG NOGENSINDE!!

Nogle gange er det umuligt at beskytte sin hund, hvis du står alene med 2 store hunde og den ene hund bare vil angribe din... For ikke længe siden stod jeg alene med 4 hanhunde, da 2 hanhunde en stor og lille kom stormende uden ejer....

Jeg henviser igen til historien fra TS og at hunden havde mundkurv på..

Det har absolut INTET at gøre med, at den lille hund, som bider min hund, så skal der bides igen, INTET, det vil slet ikke komme på tale.

Det blev de allersidste ord smiley

• #46   13. feb 2011 Anne..
    Ehmm nu jeg ikke med? Har jo givet dig ret i at hundene ikke skal ha lov til at gå til modangreb, så ved ikke hvor du har fået det fra at vores hunde skal ha lov til andet smiley

Blue Pearl..
    Jeg stod alene med mine.. Den ene fik jeg væk uden skrammer, den anden med nogle alvorlige bid ja, men ikke livsfarlige.. Og kan love dig for at så snart min tæve var væk gjorde jeg alt for at Wictor ikke skulle angribe den anden, mens jeg slog, sparkede og gjorde ved til hunden var væk fra Wictor!

• #47   13. feb 2011 Jeg tror det her er en and, fra TS side af...

• #48   13. feb 2011 North-Staff..
    Man har da lov at håbe...

• #49   14. feb 2011 North-Staff

Enig - derfor jeg ville se billeder smiley

• #50   14. feb 2011 Anne..
    Ohh okay.. *G*

• #52   14. feb 2011 Fætter Karin . Nemlig

Bailey&Stimse . - Billeder???????????????

• #53   15. feb 2011 Gider i godt at stoppe det der?!

Det er ikke nogle historie!!
    og nej jeg sender ikke nogle billeder.. og ja det tog til lægen og dyrelægen med det samme... charlie har lange men smalle ar efter eposoden.. og syntes det er respekt løst af jer at sidde og sige at det sikkert bare er en historie?! men charlie er blevet bange og ændre adfære.. hvorfor han er begyndt overfor mennesker det ved vi ikke.. jeg har tilbudt at tage ham, men min mor er bange for han så vil hoppe på mig, men jeg er ældre end deres 4 årig søn, og ville kunne træne med ham det er jeg sikker på men de vil ikke give ham en chance og det er jeg virkelig osse ked af.. smiley

og det gør ondt på mig når folk sidder og taler ned til mig og taler grimt til mig for jeg vil for alt i verden give den hund en chance men når det ikke er min hund kan jeg jo ikke gøre noget

• #54   15. feb 2011 hmmmm, har ikke haft lyst til at læse alle indlæg efter at TS skriver, at der er nogen, der påstår at det er en historie.

Helt ærligt, guys & girls, hvis I mente det var en historie, hvorfor valgte I så at kommentere på det hele???
    I bliver altså ikke bedre mennesker af at nedgøre og mistænkeliggøre et andet menneske...

Men det er da en trist ting, der er sket for den pågældende hund. Andet er der sådan set ikke at sige til det... Trist situation..... og trist at der er nogle mennesker, der ikke kan være medmenneskelige uden at påstå at andre lyver og opdigter historier.
    Pointerer lige igen, har ikke læst alle indlæg..... og gør det heller ikke....

• #55   15. feb 2011 Bailey....:

Du har ihvertfald medfølelse herfra og folks mistroiskhed og at nogle ligefrrem vil se billeder er efter min mening helt respektløst og det har jeg da heldigvis ikke set ønsket i andre tråde, hvor hunde er blevet overfaldet!

• #56   16. feb 2011 Det må du da gerne -

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=9234

• #57   16. feb 2011 øhhhh fætter karin, jeg fatter minus til hvorfor du linker de billeder???

• #58   16. feb 2011 Jamen det vil jeg gerne udstille.

Efter dette - 3. overfald - tog jeg så disse billeder.
    Desværre har jeg ikke fra de andre overfald.

Jeg vil blæse på om du syntes det er for at få "opmærksomhed" - for den slags er der mange variationer af.
    For min del hedder det dokumentation og andet ligger der ikke i det.

• #59   16. feb 2011 Så du vil simpelhen ha beviser for at din egen hund har smerte? for at alle skal vide at din hund har smerter har du taget de billeder?, men glem det.. jeg vil bare ikke sidde og tage billeder af en hund der ikke engang er min, for at ligge billederne af den på nettet.. det er for mig lige som at tage et billed af en person der er kommet til skade og syntes lige at alle skulle se det også smider det på nettet...

• #60   16. feb 2011 Hmm virker mere og mere som en and..

HVIS hunden er blevet angrebet så slemt, og I selvfølgelig har meldt det.. Så er billeder altså en nødvendighed.. Der skal dokumenteres hvor slemme skaderne er, og hvor de er..

Skulle der i hvert fald med Wictor med henblik på forsikringssagen!

• #61   16. feb 2011 Henriette
    TS ejer ikke hunden og måske vil ejeren af hunden ikke have sin hunds sår udstillet, det kan måske være at det er årsag.

Men ærligt talt, grotesk site det her efterhånden. Bare fordi man ikke kan/vil linke til diverse ting og sager, så er man straks en løgnhals..... Ulækker tankegang, synes jeg.
    Fy for SATAN, hvor må der være nogen, der har grim smag i munden. Jeg bander, ja undskyld, men det er kraftedme for ulækkert, at man kalder en person man ikke kender for en løgner.
    Virkelige pisse usympatiske træk!!!!

Undskyld mit sprog, men jeg bliver bare så harm!!!!!

• #62   16. feb 2011 Ehmm hvem har bedt om billeder af selve overfaldet??

• #63   16. feb 2011 Fætter Karin .
    føler med din hund og håber den er uden men nu .
    synes ikke det er for at få opmærksomhed at man sætter billeder ind af sin hund der er blevet angrebet . må kan nogen få øjnene op over hva det er de har i den anden ende af snoren og hva den er i stand til overofr andre hunde og tage deres forholdsregler . nogengange skal der gussomme billeder frem før nogen får åbnet øjnene for hva deres/min hund er i stand til før der gøres noget ved det og folk begynder at tage det alvorligt . surt at det først skal gå ud over andre forsvasløse dyr før det lykkes ...

Kommentér på:
Muskel hund skambidt af anden hund

Annonce