{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så svært er det at se forskel
  • #1   11. feb 2011 Det er jo netop derfor man skal kunne bevise, at den ikke er ulovlig, da bevisbyrden er omvendt. Og som du selv viser, er der mange lovlige, der kan ligne ulovlige.

  • #2   11. feb 2011 Det er jo klart, når de alle sammen er blandinger. Det er ikke første gang, at den er oppe, men den er sgu lidt dum. Det er jo klart, at hvis du blander med en anden race, som kommer den til at ligne den

  • #3   11. feb 2011 Ja, jeg opdagede i aftes i et tv program, at jeg faktisk ikke kan se forskel på en pitbull og en Amstaff.
    Det er faktisk lidt uhyggeligt, som du siger


  • #4   11. feb 2011 Julie : jeg synes lige præcis den viser hvor svært det er at håndhæve loven.. Loven gælder jo ikke kun renracede listehunde.. Den gælder også for blandinger hvor de racer indgår

  • #5   11. feb 2011 Jeg kunne gætte forbavsende mange af dem. Meeen, nogle af de hunde er ikke de blandinger som ejerne har påstået, så i en del af de tilfælde er de "lovlige" hunde sikkert også ulovlige.

    Det eneste tidspunkt man kan være sikker er når der forekommer en tavel, så den tjeneste bør man gøre sig selv og sin hund når man hopper ud for at se på ny liste-lignende hund.


  • #6   11. feb 2011 Må indrømme jeg ikke før har kunne se meningen i at købe en tavle hund men er blevet klogere og den næste (om 10-12 år forhåbentlig) bliver med tavle

  • #7   11. feb 2011 Der er vi HELT enige, Bjarne M
    Jeg har heller ikke kunnet se fordelen ved det der latterlige stykke papir. Men har opdaget gennem min tid herinde, at det faktisk er en fordel med det papir, især hvis det så er DKK papirer....


  • #9   11. feb 2011 Jeg har heller ikke set den før, og selvom der eventuelt kan være snyd osv. så sidder jeg bare og tænker "Godt jeg har hunde med stamtavler", for ellers ville jeg godt kunne føle mig lidt som jaget vildt, der er jo INGEN der ved hvad der reelt er i deres bedårende dejlige rundkørsler, og hvordan skal man så kunne bevise at den ikke er ulovlig? Det samme gælder hunde uden stamtavler, hvordan beviser man at der ikke er noget ulovligt i den?

    Jeg føler med de fornuftige hundeejere og hunde der er blevet ramt af den her lov, og kan kun prise mig lykkelig for ikke at være havnet i grænselandet.


Kommentér på:
Så svært er det at se forskel

Annonce