{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Straffen for at falde i søvn på sofaen {{forumTopicSubject}}

Vågnede 04:30 i morges på sofaen med tvét kørende og blev så enig med mig selv om at jeg hellere måtte gå i seng. Tøffer så ind i soveværelset uden at tænde lyset og.. ØV! træder i noget blødt og glat smiley Hunden har fået dårlig mave og har ikke kunne holde sig, så der var hundesplat på trægulvet i soveværelset og på køkkengulvet smiley

Er normalt ikke sart, men må indrømme at dårlig hundemave klokken bæ om morgenen var lidt mere end min mave sys var godt... Puha.

Og stakkels Tilde var så flov at hun gemte sig i sin kasse og ikke kom ud før til middag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Straffen for at falde i søvn på sofaen
  • #1   9. feb 2011 Perfekt start på dagen. Lækkert!!!!

• #2   9. feb 2011 Nårhh stakkel vuffi, og uff for en opvågning..Hihihi ;o))
    Er det ikke dejlit at ha hund ;o)))

• #3   9. feb 2011 Årh, fantastisk.. smiley Vi var ude at lege med bull terrieren tidligere på dagen, hvor vi kaster en pind, han løber efter, og sætter sig og skider lige ved siden af den.. To minutter efter han er færdig kommer han i tanke om pinden, og spæner hen imod den og glider med hele fjæset i sin lort.. Jeps, så Felix har været i bad idag.. smiley

• #4   9. feb 2011 Hahaha.. Åhh Nikita, den var go.. Bare ikke hvis i var i bil og skulle kører hjem..

Min ene store pige har det med at rulle sig i alt "godt" ude på fælleden også når fårene har tynd mave, og så skal jeg køre igennem det halve københavn i 20 til 35min. med 3 hunde hvor den ene bare stinker og får smurt sin "stank" af på sæder og de 2 andre hunde.. NOT Funny either.;o))

• #5   9. feb 2011 Anita: Jo elsker virkelig min hund nåå sådan noget sker (ironi)
    Nikia: HeHe nej stakkels buller, hvor uheldig ka man være *fnis*

Tøsen har været på skåne kost et par dage nu, og hun får også sådan noget "pasta" halløj som skulle hjælpe på den dårlige mave, så håber det snart er ovre

• #6   9. feb 2011 Anita - haha, nej, heldigvis bor vi lige om hjørnet smiley
    Åhh, tror jeg ville have haft svært ved ikke at brække mig.. Føj, hvad de hunde ikke kan finde på.. Felix åd ofte kattelort da han var hvalp, det fandt man hurtigt ud af, da han kom løbende ind fra haven, og gav smækkys smiley

• #7   9. feb 2011 Nikita: Uf! ja kattelort, det var Tilde også slem til, hvis vi ikke holde øje med hende, og holdt kattebakken pinligt ren, så snuppede hun også gerne en lort eller to ;P

• #8   9. feb 2011 Det med at hvalpe og unghunde æder lort, burde stå i alle profiler om hvalpe uanset race, da det er helt naturligt, og det er synd at folk tror at det er fordi de mangler noget i deres foder.
    Men det er jo en hel anden snak. faktisk OT i henhold til trådens emne :o)
    men ikke desto mindre ret ulækkert, men de vokser jo heldigvis fra det.

Nikita, vær du glad for at i var så tæt på jeres hjem. *Ggg*

S & S. jeg ville også ha haft svært ved at holde "alt" indenbords, selv om jeg har skiftet bleer på voksne i mange år og renset ud i hundenes og alle de andre dyrs bure på dyrehospitalet før jeg blev færdiguddannet som vet sygeplejerske, så jeg er "heldigvis" vant til at vaske lort af alle steder på alle tidspunkter, men det gør det som sagt ikke mere øhhh appetitligt. *Smiler/Griner* :o))
    Ps. Især ikke når bilsæderne blir smurt ind, for DE er svære at få stanken ud af.. YAK.. :o)

• #9   9. feb 2011 Det var da læææækkert =)
    JEg var også faldet i søvn på sofaen, her var det så bare noget der var kommet op af den anden ende, men jeg jokkede heldigvis ikke i det ;o)

• #10   9. feb 2011 Kællingemor : den der med at træde i bræk, har jeg så til gengæld oplevet et par gange smiley

• #11   9. feb 2011 pu ad.. var bare glad for at jeg stadig havde sokker på smiley

Kommentér på:
Straffen for at falde i søvn på sofaen

Annonce