Min helt Bounty c,") {{forumTopicSubject}}
Undskyld hvis min historie er lidt forvirende, men jeg er stadig ret rystet...!
Var lige ude på en g'nat tisse tur med vovsen...!
Jeg havde ret travlt med at prøve at holde mig på benene, da der er ret meget is på vejen, derfor var jeg ikke så opmærksom på vovsen...
Pludselig var der knurren - snerren og gøen omkring mig, linen blev stram og jeg røg på røv og albuer... Tabte lommelygten og hundesnoren... Mens jeg ligger der og roder rundt, på isen, er der pludselig en sort hund der bider ud efter mit ansigt, jeg når at flytte mig og får så fat i lommelygten igen, svinger ud efter den og rammer min egen hund (ups)...
Min hund flyver efter den anden og forsvinder rundt om hjørnet, jeg kan så høre mere snerren og gøen, men langt væk!
Jeg råber på Bøffen og han kommer heldigvis tilbage, næsten med det samme...
Jeg ved ikke helt hvad jeg tænker på da vi går resten af turen, jeg skulle ha været tagen direkte hjem og rense Bøffens sår!
Men mens vi går kan jeg se at hunden følger efter os, så jeg prøver at kalde den til mig, den går direkte på Bounty, og stikker så af igen, hele turen går den 30-40 m. bag os...
Og da vi næsten er hjemme forsvinder den ind i en have... Jeg troede at den så var løbet hjem men næ nej...! Den kommer igen farende ud fra en busk længere hende af vejen og går direkte efter Bøffen, men nu har jeg altså fået nok! Så jeg begynder at løbe mod den med svingende arme og ben mens jeg råber og skriger, en masse ord som jeg ikke ville bruge i et børne tv program...! Og den stikker af...!
Hjemme igen renser jeg Bøffen's sår, mens jeg tænker på hvad der egenlig skete!
Og det går op for mig, at grunden til at jeg ramte min hund med lommelygten; var fordi han rent faktisk stoppede den anden hund, da den prøvede at bide mig i ansigtet, og så jagede den væk...
Bounty du er min helt c,") For F..... hvor jeg elsker dig!
Puuhhaaa...! Jeg ryster stadig så meget at jeg ikke kan holde på min kaffekop, uden at spilde... Så undskyld stavefejl og mærkelige ord, det er svært at ramme tasterne *S*
Ps: Bøffen har fået et par bidsår men de virker ikke særlig dybe, så vi venter med at ta' til Doktor dyr til i morgen...!
Jeg har også skrevet om Hunden vi mødte på gruppen: MOST WANTED...!
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 65
_ Nu hvor den bor i dit nabolag..
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Selvom jeg altid mener at det er vores job at bskytte dem så havde du jo ikke en chance Wow en amsse uheldige omstændigheder !
Håber Bøffen er stærk psykisk
God bedring både til Bøffens sår og din psyke :)
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 189
Hæ hæ Ved ikke om han er sej... Tror nu bare han var godt sur i skralden efter den anden havde overfaldet ham... og bare ville ha den væk fra hans vej...! Han er normalt en hund der hellere går hvis leg bliver for voldsomt...
Men han er kun 2 år så jeg har ikke set alle sider af ham endnu...! Måske der ligger lidt vagt-hunde-gener gemt i ham et sted *SS*
Jeg har været ude og hænge sedler op, hvor jeg har skrevet lidt om vovsens adfærd i går, og fundet et billede på nettet som lignede den ret meget, så folk er opmærksomme på den hvis de ser den.
Freja Og Rullepølsen .
Tak c,")
Ja vi var sgu lidt uheldige der...
Heldigvis har Bøffen ikke taget skade psykisk, han har været ude og leje med 2 sorte lapper. og 1 der lignede den fra i går... Og han opfører sig som han plejer... I aften når det bliver mørkt skal vi mødes med en sort og hvid vovse det sted vi mødte den anden... Bare for en sikkerheds skyld
Nu er det bare mig der skal komme mig over det, og der går nok et par dage...
Vi var begge hos doktoren i morges, Bøffen havde det fint, og de sår han har er bare overfladiske.
Jeg har muligvis brækket et eller andet i albuen (kan ikke udtale det), så den er ret blå/grøn og hævet og hænder lige nu i en slynge, som ikke hjælper overhoved...
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 189
Jeg må indrømme at der skal meget til at jeg frygter en hund, men den her får virkelig mine nakke -hår til at rejse sig...!
Jeg brugte 20 min på at sidde på jorden og bare sidde mens den meget langsomt nærmede mig, i de 20 min lagde han ikke børsterne ned, og han viste mig konstant tænder...
Da hen kom helt hen til mig og snusede til min hånd med godbidder i, var han så spændt i kroppen, så han, hvis jeg bare blinkede med øjenene ville ha hoppet 10 m. i vejret...
Han spiste ikke godbiderne men snusede bare til dem, da jeg meget stille sagde; dygtig dreng, gik han helt amok, gøede og bed flere gange ud efter mig.
Jeg blev stædigt siddende og gloede bare den anden vej mens jeg med bedste evne, prøvede på hunde sprog at fortælle at jeg ikke ville gøre ham noget. hvilket resulterede i et angreb fra ham... Jeg råbte og klappede i hænderne, og kom på benene...! Det var sgu for farligt at sidde der på jorden...!
Jeg prøvede igen men da han næsten var hende ved mig kom der en bil og han stak af...! Jeg har ikke fundet ham igen!
Min helt Bounty c,")