{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

øv for en træls dag {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen....
Den her dag har jeg helt lyst til at slette fra kalenderen.. Min dejlige lille hund Bounty begyndte lige pludselig at drikke virkelig meget vand, her for en lille uge siden...
Han kunne nemt tømme 3-4 skåle om dagen.. Først ringede jeg til en dyrlæge og fik at vide at han sikkert havde spist et eller andet mena vi havde været ude og gå, og sikkert fået en simpel forgiftning.. Altså ikke noget som jeg skulle tænke yderligere over.. Hmm.. jeg syntes det lød rigtig mærkeligt og slog mig ikke helt tilfreds med denne besked, så kontaktede en anden dyrlæge som sagde at jeg skulle komme med det samme...
Bounty og jeg tager til dyrlægen og han får taget nogle blod prøver og en urin prøve, og dyrlægen fortæller mig at det kunne være noget med nogle af hans organer....
Øv for en besked... Vi holder humøret oppe da dyrlægen alligevel ikke kan gøre mere den dag.. Svaret på blodprøven og urin prøven ville nemlig først komme dagen efter.... altså i dag....
Vente tiden var lang med vi holdte humøret oppe....
Så kunne jeg endelig ringe.... Jeg fik denne besked at min lille elskede hund har fået en voldsom infektion på nyreren... Jeg blev så ulykkelig og kunne næsten ikke gennemføre samtalen med dyrlægen så han bad mig til sidst om at komme der ud...
Bounty er kommet på pencilin i dag og en skåne kost som skulle være rigtig go til han nyrer... i de næste 10 dage kan jeg ikke gøre andet end at give ham den pencilin og ellers lave det jeg plejer med ham... først derefter kan de se på de nye blodprøver der skal tages om nyreren har taget skade og om han skal indlægges...
Jeg er så ulykkelig og ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. jeg ved godt at jeg heller ikke skal tage sorgerne på forskud, men hvor gør det bare ondt....
oven i alt det her viser det sig at hans sygdom måske kan skyldes at den lejlighed jeg bor i har fugt problemer, hvilket er noget min udlejer har lovet at ordne siden jeg flyttede ind.. ( for 2 år siden).
Jeg er så rasende og frustreret over hele situationen da man ikke bare lige kan flytte fra den ene dag til den anden, og hvad nu hvis lille bounty bliver mere syg af at være her... Øv hvor er det hele bare træls...
Dyrlægen sagde til mig at der er mange hunde der får et godt liv selv om de har problemer med nyreren, så er der nogle af jer der har en hund med sådan et problem?
Jeg håber at i alle vil krydse fingre for at han får det godt igen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv for en træls dag
  • #1   18. okt 2007 nej hvor skrækkeligt. jeg krydser ihvertfald fingre for lille bounty, og håber han snart får det godt igen. ved desværre ikke noget om nyreproblemer, så kan ikke engang gi gode råd, andet end at du ihvertfald ikk skal gi ham chokolade, da det kan skade organer, og især leveren, og den sku han jo helst ik døje med nu han er syg i forvejen, og ved de ikk har godt af løg og krydderier heller, men du holder ham vel også udelukkende på skånekosten indtil videre. håber virkelig han snart blir rask. føler med jer. varme tanker fra os

• #2   18. okt 2007 Ja BOunty bliver udelukkende holdt på hans skånekost... ellers kan hans andre organer tage skade.. og det skal vi i hvert fald ikke også til at døje med... men han har været en go hund.. han spiser det uden at brokke sig...

• #3   18. okt 2007 nårh lille ven dog ;o( hvor er det ubehageligt.
    Jeg håber og krydser fingre for at han bliver okay igen.
    Jeg ved intet om nyresygdomme, men fandt det her:

HUSK! Hunde med dårlige nyrer:

Skal altid have lov til at drikke det, som de har lyst til.
    Foderet skal have lavt indhold af fosfor og natrium (salt).
    Foder med lavt proteinindhold, men af høj kvalitet.
    Man må aldrig forsøge at nedsætte et dyrs vandladningstrang ved at nægte det adgang til vand.
    (taget fradyrelægevagten)

• #4   18. okt 2007 Christina C: Ja det ved vi.. men mange tak alligevel.. bounty er på skånekost nu og må ikke få andet end det.. og vi fylder også vandskålen op igen når han har tømt den...

• #5   18. okt 2007 nååårh stakkels bounty:-( håber og ber til at han for det godt igen... jaa,det er ikke altid man skal stille sig tilfreds med et svar;-) godt du kontaktede en anden så der blev sat noget i gang..
    Vi boede i et hus for nogen måneder siden,der var meget fugt og utrolig koldt,jeg blev syg og havde hovedpine konstant og hundene var ikke glade såå er glad for vi flyttede... bare når vi var på weekend i sommerhuset slappede hundene fuldstændigt af og min hovedpine gik væk men kom igen da vi kom hjem( liiige et side spring)

• #6   18. okt 2007 nej skal møde kl. 10 og først fri kl. 19 og hjemme kl. 20 smiley så kommer ikke med til træf med mindre det er i weekender hvor vi ikke skal noget ..

Kommentér på:
øv for en træls dag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce