Hvor er det smukt ...... {{forumTopicSubject}}
at se en mand få fuldstændig styr på en hund KUN ved hjælp af ;
- pighalsbånd som trækkes helt op bag ørene og strammes til
-lægge sig ned over hunden og vise sin overlegne dominans
Og det hele tog kun ca 20 min. , så var den hund knækket og accepterede fremmede hunde på sit domæne.
Flot må jeg sige , men det der ryster mig mest , var mandens spørgsmål til hundeejerene om deres konkurenceniveau i al almindelighed.
Det fik mig fa..... , i den grad opå af stolen og hen til remoten for at slå over på noget andet.
Som jeg tolker det og som kom så tydeligt frem ser han det som en konkurence ejer og hund imellem
So help me good
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.111
Ej, spøg til side så er det meget skræmmende at nolge stadig synes den slags bare er a-okay!
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 4 Emner: 146 Svar: 1.585
Nogen mennesker er stadig så langt tilbage i stenalderen at de ikke fatter det selv om de så bliver slået oven i hovedet med et bat..
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 2.502
Derudover er jeg efterhånden nået til den konklusion, at hundene godt er klar over at vi ikke er hunde, derfor er der ingen grund til at forsøge at overtage alfarollen. Det handler om respekt og tillid i min verden.
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 3.981
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.000
det var den udsendelse med ham der milan , jeg i min forvirring kom til at slå over på , tror nok det var tv3 , men om det var puls , plus eller andet ved jeg ikke
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 3.981
Hvor er det smukt ......