Jeg undre mig :-) {{forumTopicSubject}}
Glædelig jul allesammen
Jeg var i onsdags hos vagtlægen og fik at vide jeg skulle oprereres dagen efter klokken 8.30 ! Dog kommer jeg først for klokken 20.30 om aftenen, derefter får jeg endelig lov at komme hjem klokken 2 om natten ! Jeg var så syg så havde ikke overskud til at tale med Sofus da jeg kom hjem !
Han har under hele forløbet været meget stille, og hans pels er blevet helt fedtet, og han lugter af hund ! Det plejer han ellers ikke ! I dag kunne jeg for første gang i nogle uger selv gå med ham ( Daniel har gjort det de andre uger) Og han er allerede som forandret, han kan hvile i sig selv igen ! Da Daniel lige var taget hjem fra sygehuset for at lufte ham og få noget at spise, sagde han at Sofus gik og peb konstant !
KAN en hund virkelig mærke at man ikke har det godt ? Så meget at det endda går i pelsen ? Min svigermor var på sygebesøg og hun sagde han så ældre ud end han plejer ! Jeg kunne også selv se det, han lignede en gammel hund - men i dag ligner han sig selv, en frisk og ung hund ! Er det ikke underligt ?
Så kan min far godt pakke sin terori sammen om at en hund er hvor madskålen er
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.456
Når min datter fks er sløj så vores ene mops hun sætter sig ved hende og vogter,,ingen af os kan nærme os hende uden vi bliver angrebet,.,,så meget en mops nu kan
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.414
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.315
Jeanette, jamen normalt hvis jeg er syg ligger Sofus også inde ved mig og viger ikke fra min side ! Men det jeg synes er vildt er at hele hans krop var som forandret !
Når han bliver passet ude spiser han heller ikke noget før vi kommer igen ! Men det der også undre mig er at da vi købte Sofus der var han jo 3år gammel ! Og han spiste samme dag da han kom herhjem !
Har vi måske bare passet bedre sammen med Sofus end tidligere ejer ?
okt 2008
Min allerførste hund var en tervuern,,jeg fik hende som 17årig,,mødte min nuværende mand året efter,,han kunne ikk fodre hende,,hun gik ikk ud i haven hvis han åbnede døren,,og sådan var hun i de 9 år hun levde
Det er lidt sjovt,,,men kan bare have så meget kemi uden det nogen sinde kan forklares.....
apr 2008
Ved det lyder vildt underlig, men ofte har vi "ondt" de samme steder, ved ikke om det bare er et tilfælde
okt 2008
Min tervuern ku ikk så godt lide mænd men min mand var hun ok med,,,så længe han ikk skulle bestemme:-)
Hun var også min soulmate,,skalhave tervuern igen engang når tiden er til det
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1464 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.495
Hvad blev du opereret for og er du okay nu ? Altså kun hvis du vil fortælle det, ellers skal du ikke
aug 2008
apr 2008
Jamen jeg havde en knude nede ved lysken som gjorde virkelig ondt, jeg troede den ville gå i sig selv, men istedet blev den MEGET stor og jeg kunne ikke gå til sidst ! Var ved vagtlægen mandag og fik pencilin og onsdag havde den vokset sig 3 gange så stor, så vi tog til vagtlægen igen om aftenen ! Han ringede til kirugen med det samme og ville have mig indlagt men vi aftalte at jeg kom dagen efter klokken 8..30 Og så blev den opereret ud, nu kommer der en hjemme sygeplejersker en gang dagligt og renser såret og ligger nyt gaze ind i fordi den er meget dyb og skal hele indenfra ! Derfor må de ikke må sy såret til
aug 2008
Godt du kom af sted og fik den opereret ud, ved de så hvad det var ? Håber ikke det var oget alvorligt.
God bedring herfra, håber det heler hurtigt og du kommer ovenpå igen og at Sofus og Daniel passer godt på dig, hvad det nu lyder til de gør med stil
Kram herfra.
apr 2008
jeg havde mere ondt da jeg havde knuden end jeg har nu nu kan jeg da lufte Sofus igen Dog ikke de lange ture !
Jamen det var ikke kræft eller sådan noget, men det var åbenbart en lidt farlig knude hvis ikke den kom hurtigt ud ! Fordi den kunne vokse sig ind i knoglen og sådan ! Og ja, de passer alle super godt på mig
Daniel så endda Desperate Housewife maraton med mig igår og han synes endda serien var spændende Bedre mand kan man vidst ikke få
okt 2008
Jeg undre mig :-)