{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg undre mig
  • #1   7. aug 2008 ingenting til nogen af delene....

• #3   7. aug 2008 Konstaterer, at min nabo er unormal, og nok lider af personlighedsspaltning.......

• #4   7. aug 2008 Tænke at det sgu nok ikke kun var tomater han dyrker i køkkenhaven...
    smiley
    Men ville ikke gøre noget...

• #5   7. aug 2008 Jeg er angang blevet anmeldt fordi en nabo så mig sidde i køkkenet med et våben... uha....
    Politiet ringede til mig og spurgte hvad det nu var for noget.... Og jeg kunne fortælle at jeg lige havde siddet og renset mit hjv-våben:-))
    De kontrollerede lige i puteren, og så at jeg havde tilladelse, og ellers grinte lidt af det.

Efter det har jeg altid rullet gardinerne for, når jeg har det fremme....

• #6   7. aug 2008 Ja jeg ville kigge den anden vej og håbe på han snart kom ud af rusen igen.

• #7   7. aug 2008 Ja jeg ville nok også blive lidt nervøs over begge dele - og også tænke, at den nabo er da hvis ikke helt fin i kanterne :-))

• #9   7. aug 2008 Hvad gør i så, når naboen sidder og blære sig med at den nye hund er et pittbull eller en tosa?

• #10   7. aug 2008 Maria: Hvis jeg havde mistanke om at det var rigtigt ville jeg melde det.. Ved det lyder egoistisk, men ville kun gøre det fordi at folk med pit's ødelægger det for min egen race (amstaff)

• #11   7. aug 2008 Ved den første ville jeg nok spørge hvad han jagter og om han har våbentilladelse (medmindre det er sådan en luft en, så er jeg ligeglad XD)

til det sidste ville jeg nok ikke gøre noget.. FOlk har det med at joke med alt smiley

• #12   7. aug 2008 Maria
    Heller ingenting...

Hvorfor egentlig?
    Underlige spørgsmål... *G*

• #13   7. aug 2008 Måske påpege overfor ham at den er ulovlig i DK......

Men helt ærlig, hvis hunden er mentalt iorden, så ka det ikke bringe mit pis i kog.

Hvis den derimod er syg i hovedet, ville jeg kontakte politiet...

En hund bliver, som ejer gør den til.

• #14   7. aug 2008 Det undre mig altså at hvis folk bryder loven med våben, som er nemmere at styre end en hund, så ringer de fleste altså til politiet.

Men hvis det er en pittbull der er i haven, så kan være eller blive utilregnelig så vælger de fleste at sige nååh ja det går nok.

Hvis man nu har en datter eller søn i sin egen have, hvad er der så egentligt størst chance for skader ens børn eller hund eller en selv?

• #15   7. aug 2008 men alle andre hunde kan jo også blive utilregnelige så dem kan man bare ikke melde

• #16   7. aug 2008 KJELGAARD, min onkel havde en ruhårethønsehund, var nr. 2 i lydighed i en stor international konkurrencem, nr. 1 i jagt i mange år.

Det var simpelthen en super velopdragen hund og den elskede børn. Seriøst den bedste hund jeg nogensinde har oplevet. kan huske når den gik rundt og støttede min nevø da han skulle lære at gå. Så cute.

Men men men pludseligt en dag bed den min bror i ansigtet, der var ingen grund til det, han havde ligget på gulvet og set tv og den kom gående forbi og haps. Heldigvis kun en markering men stadig.Det kan glippe for selv den bedste hund.

• #17   7. aug 2008 Ka godt være, at jeg har et undeligt synspunkt på den slags ting....

Men jeg bor i en politikreds, hvor det efterhånden er mere normalt at overtræde loven, end ikke at gøre det........

Hele DK over, er der mange som har våben, uden tilladelse.
    Og der er ligeledes mange, som har Pit eller Tosa, trods det at de er ulovlige herhjemme.....

Jeg er sgu ik typen der går op i om folk overtræder loven..... det er deres egen røv de sætter på spil, ikke min.......

Sys jeg har andre og vigtigere ting at ta mig til, end bryde min hjerne med hva naboen gør/ikke gør......

• #18   7. aug 2008 maria n
    præcis, hvorfor skulle man så melde pitbullen, når det lige så godt kan være naboens hund til den anden side som ikke er pit, som ryger på ens børn

• #19   7. aug 2008 Maria N>> Det har du ret i....... Og mener heller ikke, at man 100% kan stole på en hund -uanset race.

Det jeg mener er bare, at en pit ikke behøver være en skidt hund, bare fordi den er ulovlig herhjemme.....

Den slag hunde er bare farlige i de forkerte hænder.......
    Det kan alle hunde iøvrigt være jo smiley

• #20   7. aug 2008 Ditte H, ja det kan alle hund blive men de 2 nævnte er jo ulovlige.

Kjelgaard, du har ret i man skal passe på det ikke bliver et overvågnings samfund hvor alle lure på hinanden, men hvad nu hvis du havde et spædbarn du gerne ville have i haven i barnevognen og dine naboer træede deres hunde som kamphunde?

• #22   7. aug 2008 ja det ved jeg godt de er, men jeg ville ikke være mere bekymrede ved de to racer som nabohunde, end ved alle mulige andre racer.

hvad nu hvis de trænede nogle andre racer som kamphunde???

• #23   7. aug 2008 rikke h
    helt enig

ville desuden være mere bekymret over en person der uden grund har våben end en hvilken som helst hund

• #24   7. aug 2008 Maria N>> Meget enkelt at svare på smiley For der kan under ingen omstændigheder komme hunde igennem vores hegn. Hverken den ene eller den anden vej smiley

• #25   7. aug 2008 kjelgaard.....he he....hyggeligt sted du bor......tør jeg gætte på hvor det er ?....ved du bor i nordjylland :o))

Maria.......jeg ville nok holde lidt øje m.h.t de skydevåben og ligeså med pitten, men tror måske han bare fortæller en historie fra de varme lande m.h.t madelain.

• #26   7. aug 2008 se det er derfor det oversavede aldrig kommer ud.

• #27   7. aug 2008 ditte h. vil du så også være nervøs for stortset alle amerikanere?

• #28   7. aug 2008 Smilende Susie ¤ Ding Dong Sussi ¤ >> Hehe, ja gæt du bare smiley

Jeg er ikke ligefrem stolt af at bo heroppe, men nu er jeg jo nu engang født og opvokset her, så det vænner man sig til *GGGG*

• #29   7. aug 2008 jimmi i princippet ja (bortset fra at det ikke er stort set alle amerikanere der har våben)
    men nu er der jo forskel fra land til land og mentaliteten og kulturen er anderledes i USA end i DK, og jeg synes det er helt galt at hvem som helst kan få våbentilladelse, gudskelov det ikke er sådan her

i danmark kan jeg ikke se nogen gyldig grund til uden det er arbejds relateret eller man går på jagt eller er i hj. værnet eller lign til at have våben i huset, og for mig er det

Kommentér på:
Jeg undre mig

Annonce