{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  læser brev- øv oplevelse ang hunde!
  • #1   7. dec 2010 Dejligt du reagerede på det, og ikke blot gik videre.

Skulderklap herfra!

Må jeg spørge om politiet har reageret og kontaktet dig igen?

• #2   7. dec 2010 Hvor er det sørgeligt at folk kan behandle deres hunde sådan smiley

• #3   7. dec 2010 det er sviner.

• #4   7. dec 2010 Uha uha uha !!!! Hvor bliver jeg bare forarget over at læse sådan noget. ! Det er det rene svineri og dyreplageri.

Jeg tager altid mine hunde med mig, da de ikk kan lide at være alene, men jeg har dem også i tasker om vinteren så de kan komme med ind i butikkerne. Mine hunde ska ALDRIG sidde i hverken kulde eller ekstrem varme og glo. Det kan bestemt ikke være rigtigt.

Man burde da kunne tænke sig til at hvis man ikke selv havde lyst til at sidde med bar røv på is, så vil hunden nok heller ikk.

Men godt gjort af dig at gøre noget. Sådan ! smiley

• #5   7. dec 2010 Dejligt at der trods alt er nogen der reagerer:o)

Men med det sagt forstår jeg ikke helt at man begynder at fodre på hundene -reelt kunne de jo have allergi e.l. og selvom jeg synes tanken var super, så er det altså ikke alle hunde hvis mave tåler brød og andet "menneskemad".

• #7   8. dec 2010 Der er jo sådan alle burde reagere på et par kolde hunde og godt nok var ejeren sur og gik med hundene, men tror ikke hun var sur på dig eller de andre , men nok snarer på sig selv og det pinlige i at andre har reageret over at hun hade været væk for længe i den kulde.
    Man burde lade hunden blive hjemme når man skal ud at handle og det er så koldt, gå dog med hunden bagefter.
    Godt vi er mange der reagerer :O)

Kommentér på:
læser brev- øv oplevelse ang hunde!

Annonce