1.469 visninger
|
Oprettet:
forsikring chihuahua ? {{forumTopicSubject}}
hvor har i andre med chihuahuaer jeres forsikret , har lige tegnet en hos top danmark, men der er rigtig mange ting de ikke dækker i forbindelse med chihuahuer , sys det frækt men sådan er det, så den ringer jeg og afbestiller imorgen , det hele lød så fint i telefonen men nu har jeg fået folderen ind af døren og der er så mange MEN'er med chihuahuaer , og vil selvfølgelig gøre alt for minde hunde så en forsikring som dækker operationer osv ville være bedst .
håber i kan hjælpe mig og mine hunde ??
aug 2007
Følger: 80 Følgere: 106 Hunde: 4 Emner: 480 Svar: 3.848
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 256
- Men tror desværre ikke du finde noget forsikrings selskab som dækker operationer osv, det er hvertfald de færreste der gør desværre
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.182
Hvis du feks. får et kejsersnit dækker de ikke. Jeg ved dette fra både Sverige og Norge.
Jeg har også Alm .Brand og vil blive ved med det, selvom Agria prøver at komme ind på det danske marked med lave priser mv.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 1.731
De dækkede 2 øjen opratinoer på vores shar pei, hvilket jeg var overrasket over, da det er en race relateret skavank.
Vi giver 850 kr om året pr. hund for ansvar og sygesikring.
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 22
er der noget som dækker PL ?` min han hund har og kan derfor ikke forsikre hans ben, men Amanda har ikke, men ville gerne kunne operere hende hvis det skulle komme ?
forsikring chihuahua ?