Forsikring {{forumTopicSubject}}
Hej folkens
Jeg har lige fået forsikret Nellie (Chihuahua) i Agria, da opdrætter anbefalede dem..
Synes dog anmeldelserne på Trustpilot er dårlige og har hørt godt om Dyrekassen..
Nogle der har erfaring med disse to?
For og Imod, oplevelser osv..
Kan se at dyrekassen ik dækker arvelige sygedomme, så ved ikke om patella ligger indunder der..
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.636
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 59 Hunde: 5 Emner: 33 Svar: 2.284
aug 2015
Følger: 5 Følgere: 8 Emner: 43 Svar: 1.215
Jeg kan kun tale positivt om Dyrekassen. Men der er sikkert lige så mange andre der kan tale positiv om Agria
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 59 Hunde: 5 Emner: 33 Svar: 2.284
aug 2008
Følgere: 1081 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.757
Har dog haft en ret stor prisstigning et år uden nogen videre grund, så er ikke overdrevet positiv omkring dem mere.
Jeg kunne godt overveje at prøve Dyrekassen til næste hund.
sep 2007
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 22 Svar: 97
Jeg tænker at Agria giver mest mening, da Chihuahua kan få patella og dermed vil give mig mest ro..
God weekend til jer alle
feb 2018
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 15 Svar: 1.531
Vi har haft dem i alle årene med hund, altså knapt 15 år, og februar aldrig været problemer med dem, selvom Anton har været indlagt, opereret og til et hav af konsultationer, så vi er yderst tilfredse.
sep 2007
Jeg tror det er noget andet med Patella hos Chihuahua, da det ligger til racen :s Men jeg er slet ikke sikker.. Derfor jeg ønsker at forhøre mig herinde.. Havde tænkt at ringe til dem idag, men nåede det ikke
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 51 Hunde: 9 Emner: 44 Svar: 1.073
De er super hurtige til at udbetale erstatninger.
Men derudover, så tror jeg ikke det bliver vores næste valg.. men igen, sagde jeg også, da vi fik Else, at hun ikke skulle derhen, det kom hun så alligevel...Tror opdrætter fik mig overtalt
sep 2017
Følgere: 526 Emner: 138 Svar: 10.288
Jeg tjekkede priser på hhv Agria og Dyrekassen, og Agria er omkring 100 kr dyrere om måneden
Jeg ringede til Agria, og vægtede for og imod, og jeg bliver i Agria
Ud over det med arvelige sygdomme, er der nogle forskelle. I Dyrekassen er der inkluderet en livsforsikring, hvis det er en hund med FCI stamtavle. Den ophører i udgangspunkt når hunden fylder 7 år. Der er de samme valgmuligheder i forhold til selvrisiko, men det er ikke muligt at vælge mindre en 20% i egenbetaling. I Agria kan der vælges imellem 10% og 20%. Og så opgør de forskelligt.
I Dyrekassen starter de med at beregne egenbetalingen (20%), og lægger herefter selvrisikoen til. I Agria starter de med at trække selvrisikoen fra, og beregner derefter egenbetalingen ( på 10% eller 20%).
Hvis man står med den store regning på 50.000 kr, er der en væsentlig forskel på, om man har Agria eller Dyrekassen. Og det er dén jeg har i baghovedet, når jeg skal vælge.
sep 2007
Hvilke restriktioner er det?
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.636
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 51 Hunde: 9 Emner: 44 Svar: 1.073
Det skal lige siges - at de kan ophøre igen, efter x antal tid.
Men.. en anden ting er så, at nu har de valgt ikke at dække noget som helst der har med hud at gøre - for min race. Da alt kan være allergi, så uanset hvad de kan have i huden (selv tumor), så dækker de med stor garanti ikke. Og det er med tilbagevirkende kraft, så ej heller på vores ældre tæve.
Jeg kan huske, at jeg var MEGET tæt på at andet firma, men lige pt. kan jeg ikke huske hvilket.. syntes de havde nogle rigtig rigtig fine betingelser, og dækkede pænt godt.
Det var ikke Dyrekassen, så meget ved jeg..
IF eller GF måske? Kan ærligt ikke huske det..
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.528
Har du hørt dit eget forsikringsselskab om hvordan og hvorledes og pris ?
Forsikring