{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chihuahua Topdanmark forsikring
  • #1   14. maj 2018 Jeg har begge mine hos topdanmark. Jeg tror jeg giver omkring 1600 kr om året pr hund smiley
    Vi har almindelig ansvar, sygeforsikring og udvidet sygeforsikring.
    (mine er uden stamtavle, ved ikke om det betyder noget )

Jeg har kun godt at sige om dem, har aldrig haft bøvl og Lucky har brugt den nogle gange efterhånden. Du skal bare være opmærksom på at de ikke dækker pl operation hvis hunden er under 2 år, hvilket de fleste jo er.

• #2   14. maj 2018 Den er jeg med på - har læst næsten til punkt og prikke - kan bare ikke finde prisen xD
    Som minimum skal han have ansvar + udvidet ansvar og sygeforsikring. Om han skal have udvidet sygeforsikring og livsforsikring afhænger helt af prisen smiley vi får så heldigvis 12% i rabat, fordi mange af vores andre forsikringer står i Topdanmark smiley

• #3   14. maj 2018 Jeg har også samlet mine forsikringer der, så det er incl rabat hos mig, det tænkte jeg ikke lige på at nævne smiley
    Da jeg tegnede (for en del år siden efterhånden det må jo være 4-5 år og 3 år siden) kostede udvidet sygesikring ikke særlig meget ekstra, så det ville jeg personligt ikke undlade. Livsforsikring tror jeg ikke kan svare sig, så det har vi ikke. Tror hunden skal være virkelig dyr for at kunne betale sig selv ind. Men imellem 1600 og 1800 kr vil jeg tro det koster, hvis de ikke har ændret noget, og selvfølgelig ved jeg ikke om der er rabat når det er en tavlehund smiley

Jeg kan varmt anbefale dem i hvert fald

• #5   14. maj 2018 Trine:
    Fordi jeg skal gå til hundetræning med hunden og stedet kræver dette

• #7   14. maj 2018 Det er hos Nyborg Dyrehospital. De kræver udvidet ansvar på alle der kommer til træning smiley (y) og for at betale 228kr ekstra det ene år det drejer sig om - det gør jeg gerne smiley det er jo blot ekstra sikkerhed for alle

Kommentér på:
Chihuahua Topdanmark forsikring

Annonce