Chihuahua Topdanmark forsikring {{forumTopicSubject}}
Nogen som har deres chihuahua forsikret i Topdanmark og vil dele, hvor meget I betaler til hhv. sygeforsikring, udvidet sygeforsikring og livsforsikring?
Nogen som har deres chihuahua forsikret i Topdanmark og vil dele, hvor meget I betaler til hhv. sygeforsikring, udvidet sygeforsikring og livsforsikring?
Spar penge på din forsikring
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.262
Vi har almindelig ansvar, sygeforsikring og udvidet sygeforsikring.
(mine er uden stamtavle, ved ikke om det betyder noget )
Jeg har kun godt at sige om dem, har aldrig haft bøvl og Lucky har brugt den nogle gange efterhånden. Du skal bare være opmærksom på at de ikke dækker pl operation hvis hunden er under 2 år, hvilket de fleste jo er.
apr 2011
Følger: 7 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 97
Som minimum skal han have ansvar + udvidet ansvar og sygeforsikring. Om han skal have udvidet sygeforsikring og livsforsikring afhænger helt af prisen vi får så heldigvis 12% i rabat, fordi mange af vores andre forsikringer står i Topdanmark
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.262
Da jeg tegnede (for en del år siden efterhånden det må jo være 4-5 år og 3 år siden) kostede udvidet sygesikring ikke særlig meget ekstra, så det ville jeg personligt ikke undlade. Livsforsikring tror jeg ikke kan svare sig, så det har vi ikke. Tror hunden skal være virkelig dyr for at kunne betale sig selv ind. Men imellem 1600 og 1800 kr vil jeg tro det koster, hvis de ikke har ændret noget, og selvfølgelig ved jeg ikke om der er rabat når det er en tavlehund
Jeg kan varmt anbefale dem i hvert fald
apr 2011
Fordi jeg skal gå til hundetræning med hunden og stedet kræver dette
apr 2011
Chihuahua Topdanmark forsikring