{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.678 visninger | Oprettet:

Sådan en besked kan man få.. {{forumTopicSubject}}

Hvorfor passer du ikke bare dig selv ? jeg har ikke noget at snakke med dig om jeg er blevet forlovet og bruger nu min kærestes efternavn, jeg bor skam i tyskland men om du tror på mig kan jeg ligesom ikke tage mig af og det er længe siden jeg har været på hunde galleri så nu hvor jeg var på ville jeg da lige ændre mine oplysninger....
kan du hygge dig lotte....
jeg gider ikke høre mere fra dig, og hvad kingo angård har han det rigtigt godt

Denne besked fik jeg af en der har købt og videresolgt Kingo på 2 dage... Og blev selvfølgelig sat på filter, da hun havde sendt beskeden. Kommentarer der er relevante omkring hendes hunde er også slettet, da de er videresolgt:(
Ang. Kingo ved Jeg han har det godt, hun gør ikke da hun ingen kontakt har til ny ejer, og ikke ville tale med ham efterfølgende...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan en besked kan man få..
  • #1   2. dec 2010 For endnu engang at advare andre om at sælge hund til hende.. De bliver solgt videre i løbet af kort tid.

• #2   2. dec 2010 Nej da man ikke må udlevere navn i forum.
    Hvis I vil vide mere, kan I læse tråden; Husker I kingo..

• #3   2. dec 2010 http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=433708
    Sådan.. endelig lykkedes det mig både at finde tråden og kopiere, er da helt imponeret:))

• #4   2. dec 2010
    Godt du lige fik linket ind Lotte... så kan folk se hvad det drejer sig om smiley

Jamen det undrer mig da ikke at hun er så kold.. Både du og Kingo rager hende jo en høstblomst smiley

• #5   2. dec 2010 det hører ingen steder hjemme det hun har gang i. Forfærdeligt!

• #6   2. dec 2010 Ja nemlig Bundy. Hunde rager hende generelt en høstblomst. De er sjove at anskaffe og så sælger man dem bare igen, fordi nu er det ikke sjovt længere, og hovsa, er hunden for stor, ja så af med den igen. Ingen af de hunde på hendes profil er ved hende, de er videresolgt.
    Jeg har aldrig nogensinde oplevet mere umoden og tåbeligt pigebarn.. og så i den alder:(
    -Og jeg gider ikke snakke mere med dig, nej for man vil ikke konfronteres med sandheden:( Det er så let at slette bemærkninger ved sine hunde ikke...

• #7   2. dec 2010 Den er sendt.

• #8   2. dec 2010
    Ja, har set hun har slettet vores kommentar.... men så kan der da heldigvis sendes pb,er rundt.... Skrækkeligt hvis der skulle komme flere hunde i hendes hænder... for de er der jo desværre i så kort tid.
    Desværre er en som hende nok ikke til at stoppe... og alle hundemennesker er jo desværre ikke her på HG.. så de kan advares.

• #9   2. dec 2010 jeg vil også gerne be om pb smiley

• #10   2. dec 2010 Gene pb. Desværre er det jo hvad der sker når dyr sælges. og det er svært og undgå.

• #11   2. dec 2010 De er sendt. Og ja det er uhyggeligt at skulle igennem.. og så mange løgne, både om adresse, at hun stadig har de hunde hun absolut ikke har. At hun går vagt og skal have hunden med; den får det såå godt... Nej man kan desværre ikke helgardere sig mod en som hende:(

• #12   2. dec 2010 bliver hundene solgt for flere penge eller hvordan?
    for ellers kan jeg ikke rigtigt se 'fidusen' i videresalg så hurtigt :S

• #13   2. dec 2010 Det lader til hun er besøvende ligeglad med de små hjerter, som i forvejen er bristet fordi ejeren skulle af med den, ja ikke mindst ejerens hjerte. Hvor er det ækelt at nogle gør sådan noget. smiley

• #14   2. dec 2010 Ang. Kingo tjente hun ikke på ham udover, at hun beholdte nogle af hans ting som hun havde fået med til ham. Så nej i hans tilfælde var det ikke penge, men en utrolig dum tøs, der opdagede hov, han er vist for stor til, at bo i min et værelses lejlighed, så ham sætter jeg lige i gul og gratis. Samtidig med at hun ikke tager tlf når jeg ringede, men godt ville svare på beskeder om, at han ikke var solgt, og han havde det godt og opgav falsk adresse, da jeg ville hente ham. På det tidspunkt var han solgt.
    Om det stadig foregår sådan, at hun ikke tjener på dem er muligt, men videresolgt bliver de i alt fald:(
    Det skal lige siges at hun ikke fortalte mig, at hun kun boede i en et værelses, gid hun havde gjort det.

• #15   2. dec 2010 Pb tak..

Sikke da et menneske.. smiley

• #16   2. dec 2010 er altså nederen at der findes sådanne folk smiley

• #17   2. dec 2010 Er sendt.
    Ja det er utrolig sørgeligt sådan et menneske findes:(

• #18   2. dec 2010 pb tak

• #19   2. dec 2010 pb med hendes du advare mod

• #20   2. dec 2010 PB beee om

• #22   2. dec 2010
    Jeg vil da gerne vide hvem man skal advare folk imod... PB tak...

• #23   2. dec 2010 pb tak smiley

• #24   2. dec 2010 Jeg ville da også gerne bede om pb tak smiley

• #26   2. dec 2010 Synes det er rart at vide, selvom jeg aldrig skal sælge min hund. Så er man advaret og kan evt. Advare andre smiley

• #27   2. dec 2010 Kan vi lige få afvide hvem det er?? smiley

• #28   2. dec 2010 Må jeg spørge hvorfor du har solgt kingo og så anskaffet dig en ny?

• #29   2. dec 2010 Sikke da et svar at få....Synes at hun virker som en meget umoden ung pige, der ikke kan tåle sandheden.
    Men godt at HG kan gå sammen om at advare mod sådan en person. Og mon ikke også at det kommer uden for KG. Der er altid nogen der kender nogen, som kender nogen. ;o)

• #30   2. dec 2010 Frederikke, tror faktisk tråden der henvises til henviser til den 1 tråd, hvor det hele står.
    Men forventede det spørgsmål og vil da gerne svare dig på det. Jeg fik 3 årbejdsskader i ryggen, og ved den sidste kunne jeg ikke genoptrænes mere, og måtte opereres i januar i år. Min ryg var så dårlig at jeg ikke længere kunne holde Kingo når vi gik tur og mødte andre hunde. Jeg havde ikke længere overskuddet til, at kunne give ham daglige gåture, da han er en schæfer, og trak for meget. Så jeg måtte gå den tunge gang og forsøge at give ham det han havde brug for, en der ikke var skadet og kunne tumle rundt med ham.
    Da det var den tungeste beslutning og lige før operationen, var det, det mere barsk, at han kom ud til hende og hun satte ham i gul og gratis dagen efter. Hun så jeg græd da hun tog ham med. Jeg tiggede og bad hende bagefter, da jeg så han var til salg, om at måtte hente ham igen, men hun løj og løj opgav en falsk adresse osv osv. Der gik imellem 1 til 2 uger før jeg endelig blev ringet op af ny ejer, pga han var efterlyst i hunde reg.
    Nu er jeg vel over operationen og savnet efter Kingo er stort. Da jeg stadig ikke vil kunne klare en stor hund valgte jeg en mindre. Så det er forklaringen på mine handlinger.

• #31   2. dec 2010 Det må man håbe... det hjælper sveske, for det jeg kan læse fra Rikke, mor og humlebien er da helt forfærdeligt... Der har hun i 2008 købt hunde, videresolgt dem, og skriver hun ingen forældre har og meget mere.
    Hun har forældre. Jeg talte selv med hendes mor! Og ham der købte Kingo, fortalte hun til, at Kingo havde boet ved hendes kræftsyge tante Lotte.... Så jeg blev pludselig en kræftsyg Tante.
    Jeg har aldrig kendt en lystløgner før...

• #32   2. dec 2010 Til jer der vil have pb, send lige en pb til mig, så er det lettere for mig, at sende den videre.

• #33   2. dec 2010 det er virkelig sygt.

Har han hun så solgt ham for mere end hvad hun gav for ham eller?

• #34   2. dec 2010 Nej det har hun ikke, kun beholdt nogle af hans ting. Jeg har ikke stor nok forestillingsevne, til at kunne sætte mig ind i hvorfor hun gør det, har gjort det mindst siden 2008 og stadig gør det....

• #35   2. dec 2010 nej det var det jeg tænkte. Hun virker virkelig til at være lidt undskyld..... forstyrret oven i... :s

• #36   2. dec 2010 Pb tak

• #37   10. dec 2010 Louise.. Du købte Kingo en fredag og satte ham i gul og gratis lørdag.. Hvordan kan man tage så meget fejl på en dag? Jeg har døtre på din alder og ikke engang som 14 årige, var de så umodne.
    Søndag da jeg fik afvide han er til salg, skyndte jeg mig, at ringe til dig, du tog ikke tlf? Hvordan kunne du være bange for mig? Du svarede fint på mine sms. Du af alle burde vide hvordan jeg havde det med at gå af med Kingo, du vidste hvad han betød for mig, aligevel "turde" du ikke kontakte mig siger du? Det giver ingen mening. Jeg fortalte jeg selv ville hente ham, du opgav falsk adresse og at du havde Kingo, og var så glad for ham.. Imellem tiden ringde min datter til dig ang køb af Kingo, Ih jo han var stadig til salg, men der kom en køber om lidt...Du løj konstant overfor os alle. At du skulle være bange for os, tror jeg ikke et sek. på, først bagefter da du fik afvide af ny ejer, at Kingo var efterlyst! Det blev han først efter at jeg vidste du havde løjet og vidersolgt ham.
    Hvem er det der har fået ny familie på landet? Ulysse eller din anden hund? Hvad Kingo angår har han ikke fået familie, men kun Dennis, som jeg har kontakt med.
    Det er et år siden du købte Kingo, og nu har du en Ulysse bla på din profil, du skulle have reddet.. Der er så en anden bruger der har ringet på ham, da han var til salg?
    Siden denne tråd kom i, har jeg fået så mange beskeder af brugere om hvordan du har løjet overfor dem, ikke kun overfor mig.
    At få historien fra 2 sider, ja det ville alle nok syntes var rart inkl. mig, men du ville jo netop ikke svare. Fakta er: den eneste besked du fik af mig, eller 2 var det, der anede du ikke hvem jeg var; Kingo var glemt for dig.
    Din besked til mig, kan alle læse i starten af tråden.
    Hvis jeg var dig, havde jeg accepteret at jeg ikke kunne have hunde, at min interesse i at beholde dem var lig nul og at jeg aligevel ville videresælge dem. Og så ville jeg stoppe mine impulskøb!

• #38   10. dec 2010

tsk´ tsk´ tsk´.. sikken en historie du vælter op med Louise... mon du selv kan kende løgn fra sandhed... åbenbart ikke !!!!

• #39   10. dec 2010 Jeg må sige Louise, at på mig virker du godt nok heller ikke helt troværdig. Så umoden er vist ikke noget du var, men noget du ER.

• #40   13. dec 2010 Man dømmer folk ud fra det de gør, siger og skriver. Så at du bliver stemplet som du gør, er helt din egen fortjeneste.

• #41   14. dec 2010 Jeg har også set hvad du har skrevet og hørt fra en anden der har skrevet med dig på et tisdspunkt, så nej det er ikke kun ud fra Lotte´s "historie" jeg har det fra.

• #42   15. dec 2010 Louise, nå nyt billede, og fjernelse af din tekst endnu engang.
    Samtidig er Ulysse (som du "reddede" fjernet igen), men du har jo også videresolgt ham.
    Det er skam ingen "historie" fra min side, men sandheden, og den fulde sandhed, som efterhånden mange kender, især de involverede, som var i chock over, at jeg var ejer af Kingo og ikke kræftsyg tante!!! At du kunne bilde dem historier ind om hans barndom, som du intet kendte til.
    Ja Louise vi er faktisk så voksne, at vi både tager ansvar og ikke har behov for, at lyve.
    Det forventer jeg ikke af dig, men kunne du i det mindste indse, at dine impukls køb af hund ikke går, ja så er jg glad på de hunde´s vegne.

• #43   16. dec 2010 Louise, jeg hverken kan eller vil slette indlæg fra dig. Tror netop dine indlæg er de vigtigste i denne tråd. Det fortæller nemlig det meste....
    Louise hvr gang du ser der bliver skrevet i tråden ændrer du navn og billede og tekst og ja.. endda hund.
    Med denne tråd vil jeg kun fortælle folk; sælg ALDRIG hund til dig...
    Udover det er der ikke en enste falsk information om dig, hvad du godt ved.
    Jeg har ikke behov for at lyve ligesom dig lille pige.
    Kalder du nu videresalg videreformidling?? OK, så kalder vi det det. Men hunden Ulysse er solgt videre, for der var en jeg kender der ringede på ham... Har du flere undskyldninger for dig selv og dine handlinger?
    Du mener ikke det rager andre hvad du laver, nej normalt ville det ikke gøre det, men i dette tilfælde hvor du opkøber hunde og sælger dem videre som om de var et stykke tøj, du vil har fortrudt, GØR det!!!
    Ja gudskelov ved JEG hvor Kngo er og hvem han er ved, men du gjorde ikke. Han var bare den første køber der kom!
    Hvid løgn, at jeg var en kræftsyg tante... Jeg vil nødig høre om dine sorte løgne så.

• #44   16. dec 2010

Louise: Du kan UMULIGT tale dig ud af det her!... så forsøg blot at blive ved, det forandrer INTET af hvad du har gjort!

SÆLG/VIDREFORMIDLE for Gud skyld ikke hunde videre til Louise! :((

• #45   16. dec 2010 Ja så er jeg også kommet på filter ved Louise, blot for at sige min mening om dette emne. Så tag da at blive voksen og stå ved de ting du gør og siger. At jeg bliver sat på filter, gør jo bare min tro meget større på, at du er en stor løgner, der ikke kan agumentere de ting du gør.
    Og du må jo ikke vide noget som helst om hunde, eller dyr i det hele taget, når du bare kan kaste dem rundt som bolde.
    Jeg er enig med Miss Bundy....Sælg aldrig din hund til denne Louise....

• #46   16. dec 2010
    Sveske: Ja, jeg røg også hurtigt på Louise´s filter.. Som du siger, så lugter det langt væk af " IKKE RENT MEL I POSEN" !!!

• #47   16. dec 2010 Det lugter vist ikke bare....Der er en lang stank efter hende...Utroligt at hun vil være sig selv bekendt.

• #48   17. dec 2010
    Sveske: Ja, man fatter det ikke - MEGET SØRGELIG MENTALITET!

• #49   17. dec 2010 Miss Bundy. Ja meget sørgeligt endda.

Kommentér på:
Sådan en besked kan man få..

Annonce