28. feb 2010 Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 42 Svar: 194
En besked fra Lullu... {{forumTopicSubject}}
Kære mor!
Du ved at jeg elsker dig overalt på jorden! Når du kommer hjem fra skole, hopper jeg glad op ad dit ben og venter på at du løfter mig op til dig, siger hej til mig og kysser mig.
Når du laver aftensmad sidder jeg liiiige foran ovnen. Og du tror at det er fordi jeg tigger, men det gør jeg altså ikke! Jeg vil bare gerne være hvor du er!
Og mor, når du om aftenen ligger i sofaen og ser tv, så hopper jeg op, ( ja, ikke helt op, det kan jeg jo ikke med mine korte ben og tunge rumpe) og gør dig opmærksom på at du skal løfte mig op, så jeg kan se fjernsyn sammen med dig.
Om aftenen når vi skal i seng, kommer jeg hen til hovedenden og beder om et godnatkys inden jeg lægger mig til at sove, og så snorker jeg så højt at du engang imellem er nødt til at vække mig, fordi du ikke kan falde i søvn *ss*.
Alt det, mor og meget mere, det er kærlighedserklæringer fra mig til dig. Du er mit et og alt!
Jeg elsker dig, men mor!!!
NÆSTE GANG DU MALER BADEVÆRELSET OG FORBYDER MIG AT GÅ DERUD OG LÆGGE PÅ DET VARME GULV, SÅ ER DET SLUT! Så stikker jeg simpelthen af! Jeg tager Lucky under armen ( For han er i øvrigt også ret utilfreds med det, skulle jeg hilse og sige!) og så løber vi ud til Farmor hvor man må gøre LIGE HVAD MAN VIL, når man er sådan en sød hund som mig!
Kærlig hilsen
Lullu
Ps. Prøv og se om du tør børste mine tænder igen! Så lover jeg dig der vanker øertæver!
Pps. Mor, jeg ved godt at jeg er dyr i drift, men jeg vil altså gerne have nyt legetøj. Ebbe ødelagde det sidst han var her. Han er altid så voldsom!!!
... Stod på et stykke brevpapir og lå på køkkenbordet da jeg kom hjem. Tror Lullu har snakket med sin far
mar 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 3 Emner: 240 Svar: 1.997
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 57
En besked fra Lullu...