Åh ha, så blev hun opereret.. {{forumTopicSubject}}
Jaa , mil lille prinsesse sku opereres idag.. For to uger siden fik hun et grimt sår på foden (lignede et sår, det blødte) Jeg lægger ud med at rense det , men det bliver der.. Ugen efter vokser den lidt... Jeg bestiller så tid til vaccination nogle dage efter, og får dyrlægen til at kigge... Hun siger, "det der, det er en svulst, den skal altså væk" Så vi bestilte tid 4 dage efter, og den er allerede vokset til dobbelt størrelse.. Føj altså.
Så idag røg den væk.. Min pige har været så angst for dyrlæger, når vi har trådt ind på vores dyrlægeklinik, tabte hun rigtig meget pels, og fik en masse skæld... Hun stressede så meget det lille kræ..
Det har taget en meget lang kamp at få hende nogenlunde til at acceptere dyrlægen. Intet dårligt er sket, tværtimod...
ca et år har vi brugt, kørt fra albertslund til solrød, bare lige for at sige hej engang imellem... Og det har simpelthen givet pote...
Idag havde Zizou meget travlt med at komme ind til dyrlægen, og hun gik glædeligt med uden at se sig tilbage..
Så fedt, når ens arbejder viser sig at være godt
Men nu er den væk, og hun er mors lille pjevse hund idag, og får bare masser af kærlighed, omsorg og lidt pebernødder
Lea.
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 237 Svar: 9.480
Åh ha, så blev hun opereret..