1.424 visninger
|
Oprettet:
BARF det eneste rigtige ¤PIA ¤
30. jul 2006 Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 130 Svar: 620
30. jul 2006 Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 130 Svar: 620
åh ha kommer man over det {{forumTopicSubject}}
jeg mistede min ene hund som var mit et og alt for 14 dage siden... jeg har den anden hund og er rigtig glad for ham også, det bliver bare aldrig hende.... Jeg græder dagligt over hende og tænker alle de tanker bare man havde gjort sådan og sådan bare vi havde gjort dit og dat så var det måske ikke gået sådan men nu gik det jo desværre sådan hun døde... Men nej hvor er det hårdt og hvor jeg savner hende og jeg synes alting minder om hende. hvordan har i andre haft det efter at have mistet en hund på en lidt ragisk måde 4år gammel hun skulle have været her så længe endnu
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.445
der er simpelthen intet der kan hele såret på tabet af vores fire benede venner! det er en langvarig kamp, der koster mange tårer..
evt. en ny hund? sp har du noget at glæde dig over, og bruge din tid på :o)
*trøstekram, og pote dask herfra* :o)
aug 2008
jul 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 130 Svar: 620
vi har snakket om at få en erstatning for hende måske men det er først om tre mdr men det er nok også godt nok selvom det ville deejligt nu på mange måder.... det er hendes næsten tvillingesøster (lignet hinanden på en prik både i sind og udseende) der venter hvalpe og der kan vi få den bedste fra..... men ja det kan jeg ikke rigtig glæde mig over pt, men jeg vil ikke have andre hvalpe så så må jeg vente...
aug 2008
Har du evt. en hobby, eller andet? som du kan få tiden til at gå med? så du ikke bare går rundt i hendes fodspor, dagen lang?
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 429
men jeg græd osse hver dag io lang tid og bare folk nævnte hende fik jeg tøre i øjnen og prøvede at holde det tilbage..
men jeg fik lavede en dejlig minde film om hende som du velkommen til og gå ind og se..
også tvang jeg mig selv til og vende min kedhed til kærlighed til min anden hund gik længere ture snakkede med ham he og alt hva jeg fortog mig gjorde jeg med max og min mand og som dagene gik tænkte jeg mindre og mindre på hende og kom så over dert men tro der gik over en mdr inden jeg helt holdte med og græde over hende... men man glemmer dem aldrig de blir bare lagert i den bagerste del af hjernen..
håber du kommer over det men lad din kedhed vendes til kærlighed tænk på hun har det godt i hundehimm,elen
lille digt til dig fra hunden--
HUNDENS BREV FRA HIMLEN.
Så skete det.
Vi blev revet bort fra hinanden.
Du og jeg som elskede hinanden så højt, måtte bryde de stærke bånd vi havde bundet.
Jeg er borte nu, og du kan ikke længere se ind i mine øjne, eller røre ved min pels.
alligevel har jeg ikke forladt dig, og jeg vil vente trofast og loyalt på dig indtil du engang har levet dit liv.
Alle hunde der dør, store som små, kommer til det sted hvor jeg er nu.
mange af hundene som kommer her var højt elsket, andre blev mishandlet til døde.
Nogle døde pludseligt, nogle havde været syge længe, andre igen døde gamle, og mætte af dage. Men fælles for os alle var at da vi vågnede her så var vores sår helet, og vi blev modtaget med kærlighed. Og vi vågnede op til en verden med frihed, og uden ondskab.
Hvor jeg er nu findes ikke sult og tørst.
de syge hunde er ikke længere syge, og de der blev gamle er igen stærke og friske og fulde af liv.
De hunde der blev mishandlet og slået er ikke længere bange, for vi er i en verden hvor ingen gør os fortræd. For kun de mennesker der føler kærlighed til dyr for lov at komme forbi vores sted når de dør.
Jeg har næsten lige badet i den klare kølige flod, og bagefter spiste jeg mig tyk og mæt.
nu stryger den milde brise mig blidt over maven, mens jeg ligger på ryggen i det bløde græs og smasker, og nyder solens varme der tørrer min pels.
Her findes alt det jeg drømte om, når jeg lå på gulvet i stuen hos dig, og drømte søde drømme.
Alt, Undtagen dig.
Når vi løber og leger, eller ligger i det høje bløde græs, kan jeg fornemme når du tænker på mig.
jeg kan fornemme din sorg og dit savn, eller din glæde og kærlighed til mig, når du tænker tilbage på det vi havde sammen.
Når jeg mærker du tænker på mig, løber jeg alt hvad jeg kan hen til den store klippe.
og når jeg ser ud over klippekanten kan jeg se ned i menneskenes verden, og ned på dig.
jeg ser på dig med kærlighed, og længsel, og jeg glæder mig usigeligt til vi skal være sammen igen.
Men fordi jeg vil det bedste for dig, og fordi jeg elsker dig så højt, så jeg vil have du skal nyde dit liv, og finde glæde i dit liv, i alle de år du har tilbage.
Der sidder mange hunde på kanten hver dag, og ser til deres mennesker.
Nogen gange når jeg sidder og ser på dig, har jeg taget nogle af mine venner med så de kan se det menneske jeg savner så meget, og er så stolt af. Og jeg fortæller dem historier om den pragtfulde tid jeg havde sammen med dig.
Når din tid kommer, så vil jeg vide det.
så du har intet at frygte, for når du kommer til mit sted vil jeg sidde her logrende af glæde og forventning, parat til at tage imod dig..
Alle de mennesker der har elsket dyr kommer forbi vores sted, og hver dag ser jeg hvordan andre hunde og deres mennesker mødes i kærlighed, og i en omfavnelse der ingen ende vil tage.
Og jeg tænker med glæde i hjertet, at en dag bliver det min tur.
Nogle hunde her har ikke haft det godt, og har aldrig prøvet at blive elsket. Og de ser til med længsel og savn, på de mennesker der kommer forbi vores verden, inden de tager videre med deres hunde.
Men hver dag sker det at de hunde der engang blev mishandlet, og som ikke har noget menneske at tage imod. Finder sig et godt menneske, med en god sjæl, som passerer vores verden.
Eller de slutter sig til mennesker der forenes med deres egne hunde.
Jeg har set dig tvivle på om du skulle anskaffe dig en anden hund efter jeg var gået bort, om du kunne være det bekendt overfor mig, og om du svigtede mig.
Og dette skal du vide, så længe du ikke glemmer mig, og jeg ikke mister pladsen bagerst i dit hjerte, så ville intet gøre mig mere stolt end at sidde der på klippen sammen med de andre hunde, og vise dem hvor godt og kærligt menneske du er, overfor den hund som jeg også skal møde en dag.
Og jeg vil unde din nye hund hvert eneste kram, og hvert et kys på næsen, og jeg vil håber af hele mit hjerte, at i bliver lige så lykkelige sammen som vi var.
Lige som dit, er Mit hjerte er flået i stykker af længsel, og jeg kan ikke vente til vi skal ses.
men indtil da håber jeg, at jeg efterlod mere kærlighed og flere gode minder i dit hjerte, end sorg og fortvivlelse.
Så prøv at mindes mig for alt det lys vi skabte sammen, og ikke for det mørke der lagde sig som en tåge om dit sind da det hele endte.
så når du næste gang kikker op på himlen og fornemmer nogen ser på dig, så er det mig, der sidder på klippekanten og ser kærligt ned på dig fra min verden, mens jeg drømmer om dagen som en dag skal komme.
I kærlighed
Din hund.
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
apr 2009
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 35 Svar: 294
Jeg havde lige fået ham næsten. Han stod til at blive skudt sammen med sin bror i en ko stald da en sød kinde reddet dem.
Jeg henendte mig så tl hanne og tog ud og hentede ham.
Han var urenlig og led af angst og angst gøen. i arbejde så hårdt sammen mig og Chicco. Og vi ble de bedste venner. Han sad altid på min skulder og sov klods op af mig som et menneske. Har aldrig mødt nogen så speciel som ham.
Da han ar bleet allerbedst tager vi så ud til min mor en lørdag. Hun boede på en gård nærmest midt på vejen.
Jeg lukker dengse og chicco ind i haen som jeg plejer. Morten min kæreste går så indenfor, og Chicco ser så det og kommer ud af et bitte bitte hul ( Skal lige siges han var ALT for tynd stadig der)
Jeg hører så min mor skrige meget højt. Og så ligger Chicco ude på vejen...... Kørt over og død......
Jeg røg ned i den dybbest depression jeg nogensinde har æret i. Vågnede op med hjertebanken og kold sved. Mad smagte ikke mere, intet betød noget. Jeg hade sorte render under øjnene for kunne ikke sove.
Jeg er så først nu sådan rigtig oen på. Går til psykolog. Får stadig en lille klump i halsen når jeg tænker på ham. Han er noget af det bedste der nogensinde er sket for mig.
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 156 Hunde: 4 Emner: 93 Svar: 1.063
Jeg har tårer i øjnene når jeg tænker på ham for kommer altid til at tænke hvis og hvis og sådan. Jeg fik helle ikke chancen for at sige farvel da han for ilde tilret at min mor synes set var dumt.
Jeg savner den fyr helt vildt. Han var min første hund, han var noget helt specielt. Han gik altid i hælene på mig forsvarede mig når nogen slog mig eller hvis jeg lå ned og der kom nogen.
Han kunne kun sove hvis han var tæt på mig eller på noget der lugtede af mig.
Jeg kan stadig ikke give slip på ham, jeg har det som om han kan komme tilbage lige hvornår det skal være at han bare har været på ferie.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre mere. Gider ikke rigtig at lave noget det hele går bare ud i et .
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.305
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 7 Emner: 5 Svar: 322
som lille da jeg boede hjemme gjorde vi det at vi hentede en internathund samme dag som den gamle ikke kunne mere det virker hårdt men når man er ked af det hjælper det altså at ha en lille hund der sidder og kigger på en med kærlige øjne
åh ha kommer man over det