{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Åh den ventetid... :-) {{forumTopicSubject}}

Ja, vi har længe villet ha' hund nr 2, men af hensyn til Chiantie, har vi ventet, for det skulle jo være en der ikke er/blir voldsom stor, så vi har snakket racer, fordele vs ulemper osv osv osv...

Chiantie er MEGET social, men hun bliver hurtig "trykket" hvis det er store hunde og de er voldsomme, men ved mindre hunde eller rolige store hunde, der er hun altid frisk på leg..

Problemet var så også at jeg on/off har døjet med "allergi" som ikke var allergi, små astma anfald osv, så vi har også skullet tage det med i vores overvejelse..

Ska lige siges at jeg INGEN reaktioner har haft meget længe, og allergi testene intet viser, så lægen kan snart ikke hitte ud af hvad der er galt..

Any way, for så at være på den "sikre" side, valgte vi en hund som skulle være "allergi" venlig, har pels, men ikke fælder.. Har snakket rigtig meget med opdrætteren, som får kuld her til april, og igen forventet til juli, vi har så valgt at skrive os op til det kuld der kommer til verden til juli, så vi har god tid til at forberede os på den lille ny..

Min ih altså, den ventetid er godt nok lang smiley

Så i mellemtiden nyder jeg vores elskede prinsesse..

Hvad laver i ellers i disse dage??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh den ventetid... :-)
Kommentér på:
Åh den ventetid... :-)

Annonce