{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Åh så er det FLYTTEDAG! {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare nødt til at udtrykke min glæde her - for jeg kan ikke komme med glædesudbrud her hvor jeg sidder!

I DAG ER DET FLYTTEDAG!
Vi har ventet 2½ måned nu på at denne dag skulle komme, hvor vi kunne flytte ud af fra det gamle ødelagte skidt vi bor i, til det flotte hus vi har lejet!
Vi har ventet på at hunden kunne få en have hvor hun frit kan slikke sol som hun ønsker! Hvor der er plads til at have gæster og en ovn der virker ordentligt så vi kan lave god mad igen!
Jeg er SÅ glad.

Det eneste der kan irriterer mig blot en smule er at vi skal betale 2 huslejer denne måned, det ville jeg gerne ha været foruden. Men ikke engang det kan få humøret ned!

Uh, det var rart at komme af med!
Ha en skøn dag folkens!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh så er det FLYTTEDAG!
  • #1   30. apr 2009 kæmpe tillykke til jer alle sammen..
    Det bliver da dejligt for hundene, at kunne få en dejlig have at løbe rundt i.
    Og solen skinner, så det kan kun blive en god dag for jer..
    God arbejdslyst

• #2   30. apr 2009 Tillykke og god fornøjelse med flytningen.
    Jeg står selv og skal flytte i dag, og jeg glæder mig SÅ meget, for nu får vores hund også en have han kan boltre sig i. smiley

• #3   30. apr 2009 tillykke med flytningen, det lyder lækkert:-) jeg sidder også og venter på at vores lejere skal 'flytte'. de flyttede ud for 2 mdr. siden, men har lejligheden til i dag, og der er stadig ikke gjort rent eller gjort i stand, og de svarer ikke når vi skriver, så det er da spændende at skulle bruge en mindre formue på at få sat deres 'svinesti' i stand, alle hårde hvidevare, tæpper og venyl, skal skiftes osv. så det er en 'spændende' dag, de får da i hvertfald travlt hvis de skal nå det inden i aften:-(

• #4   30. apr 2009 Karin: Har de ikke betalt indskud, som du så kan bruge på istandsætning?
    Selvom det måske ikke dækker det hele burde det hjælpe smiley

• #5   30. apr 2009 jo de har, men de har nægtet at betale husleje i opsigelsesperioden, og vi har været hos advokatvagten, som siger at det kan vi ikke gøre noget ved, det skal indskudet dække, så vi skal lave et privat sagsanlæg mod dem for at få indkasseret for renoveringen, og det får vi ikke noget ud af, for i søndags kom fogeden og bankede på og spurgte hvor de var flyttet hen, og det kunne vi ikke engang fortælle, for de har ikke skiftet adresse endnu, så det er rigtig sur r**:-( det kommer til at koste os omkring 25-30.000 at sætte det i stand:-(

• #6   30. apr 2009 Karin: ØV hvor er det uheldigt!
    Vi har så lidt andre problemer, vi bor i en lejlighed hvor udlejer er ligeglad. Vi har skimmelsvamp i det hele... Men han virker ikke særligt interesseret og vi vil egentlig gerne ha vores indskud tilbage da vi ikke er skyld i lejlighedens stand. Og vi har skam betalt husleje i opsigelses perioden. Vi vil jo bare gerne ud hurtigst muligt uden en masse ballade.

• #7   30. apr 2009 ja, det er jo den anden vej:-) vi må se sådan på det, at så er vi da i det mindste sluppet af med dem, den stod på hash, druk og larm hele tiden, så vi ser frem til en rolig sommer, selv om det bliver en dyr omgang og det er så surt at man ikke kan stole på folk:-(. Vi er så lidt 'onde', vi har taget billeder af lejligheden, og hvis der bliver noget vrøvl, så bliver de sendt til den nye udlejer, ham ved vi heldigvis hvem er, så kan han i det mindste tage sine forholdsregler, hvis de får 'flyttetrang' igen;-)

• #8   30. apr 2009 kim og malene, var det det du skrev om den anden dag, I har været heldige at få?.-)

• #9   30. apr 2009 og tillykke forresten:-)

• #10   30. apr 2009 Tillykke til alle jer der skal flytte i dag smiley - og god fornøjelse.
    Gid det var mig smiley

• #11   30. apr 2009 dejligt, det var da hurtig udrykning så:-)))

• #12   30. apr 2009 rart at nogen er heldige ind i mellem, tillykke med det, håber i bliver glade for det:-) men I kan jo næsten ikke andet;-)

Kommentér på:
Åh så er det FLYTTEDAG!

Annonce