{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Åh så irriterende! {{forumTopicSubject}}

Ååååh så overhold sgu da den lov!!

Der er begyndt at gå en ung fyr herude med en nu ung han pit bull. Fast snor men ingen mundkurv. Og den går amok, når den ser Louie. Stiller sig på bagben og knurrer og snerrer. Og Louie er jo ikke bleg for at tage en udfordring op, så han skaber sig jo lige så tosset. Jeg er simpelthen så nervøs for, at den får rykket sig fri fra ejeren! Så er uldklumpen jo done. Så når jeg kan komme til det, så går jeg en heeelt anden vej, når jeg møder dem... Men det er jo ikke altid, man kan det.

Så irriterende!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh så irriterende!
  • #1   22. jan 2013 Der er også en ude ved os uden mundkurv.. En unghund som pt. sagtens kan holdes under kontrol, men med den "opdragelse" jeg oplever at den får så er det bare et spørgsmål om tid.. Desværre har de ikke adr. der hvor de bor pt. og de er ikke myndige, så det er derfor svært at skulle kontakte nogen og få mundkurv på kræet..

• #2   22. jan 2013 Ja det er pisse irriterende, også fordi vi andre skal frygte for vores hunde.
    Jeg bor i en lille by, og her har vi også en med en red nose, og den render han bare helt løs med.. Og han er are sådan en, der lever helt op til min fordomme, en ordentlig gut med attitude og en masse tatoveringer, og du kan jo selv fortsætte:)
    Har en gang set han oppe midt på Hovedgaden, komme gående med sin hund, og tre meter lange KÆMPE kæder slæbende efter sin stakkels hund:(

• #5   22. jan 2013 Sofaschæferen: fordi sidste gang vi ringede til politiet, hvor en alkoholikers malemutte havde bidt en piges hund, og han stod og truede hende og hendes kæreste med at pudse den på dem, hvis de ikke bare tog deres hund og skred, og de ikke havde tid til at komme ud til den slags- tja så har jeg faktisk ikke så meget tiltro til, at de rykker ud til en fyr med en ulovlig hund

• #6   22. jan 2013 Altså ovenpå Thor-sagen synes jeg det er helt uhyggeligt pinligt hvis de ikke gør..

• #7   22. jan 2013 Hvordan kan du være sikker på det er en Pitt?

Spørger fordi jeg selv har meget svært ved at se forskel på mange af muskelhunde racerne, spørger ikke for at så tvivl om det du skriver..

• #10   22. jan 2013 Tine: den er leverfarvet med leverfarvet næse og gule øjne. Ellers ligner den jo en amstaff, men jeg har set den,siden den var en stor hvalp (vil tro den er 9-10 måneder nu) så ligegyldigt, hvad den er, så er den jo ulovlig

• #11   22. jan 2013 Okay tak for svar.

Tror jeg ville melde det, og håbe på politiet tager et kig på den.

• #12   22. jan 2013 Maiken: Louie går først i gang, når den får startet. Og normalt ville jeg også bare stoppe op, blokke imellem den og ham med min krop og bede ham om at tie stille. Men jeg har simpelthen ikke lyst til at stoppe op og vende ryggen til den. Så jeg trækker bare af sted med ham.

• #14   22. jan 2013 Sofaschæferen: jesus, hop da i havnen. Læste du overhovedet min forklaring?

• #15   22. jan 2013 ja han er en tumpe hm du beksriver .. går ud over os andre muskelhunde ejre , og det er sgu træls...

sofashæferen - taget i betragtning af dine kommentarer i den her tråd og i min tråd, mener du så bare at alle muskelhunde helst skulle aflives dags dato?

• #17   22. jan 2013 åååh altså kan næsten ikke bære at læse dette ser ihjelbidte hunde for mig efter K. s endeligt i weekenden, kan bare ikke klare alt den sorg og tårer, sååå PAS PÅ jeres kæledyr i beboelsesområder og hundeskove.;) altså, bare ment at tuder selv når læser det ...sååå synd for K ejeren.....

• #18   22. jan 2013 og det har du jo lige skrevet i den anden tråd næsten alle af dem var?

• #20   22. jan 2013 Sofaschæferen: fordi at jeg ikke aner hvor han bor henne, fordi jeg ikke har andet at vidergive politiet, andet end de gange jeg har set ham på gaden, fordi jeg ved at han er meldt, og der ingen ting er sket, fordi at jeg ikke føler det er mit ansvar, at ringe til politiet konstant, fordi folk kører uden lys på deres cykel, fordi der ikke er grund til at jeg melder ham, når der i forvejen er 10 der har gjort det..
    og så prøv lige at klappe hesten, og tag en slapper på sofaen sammen med schæfere´n:)

• #21   22. jan 2013 Sofaschæferen: jeg gider ikke risikere, at han kommer efter mig og min hund, fordi jeg står og ringer til policen, når de alligevel ikke gider rykke ud. For når de ikke gider komme ud til en fuld idiot, som truer et par med sin hund, så gider de sgu nok heller ikke køre med blå blink for at nå ud og fange gutten med en hund, som ikke har gjort skade, inden han drejer om hjørnet og er væk.

• #22   22. jan 2013 Maiken: den er svær. For jeg kan sagtens bede ham om at ignorere andre hunde, og så går vi bare forbi. (Det har faktisk hjulpet helt ekstremt på hans 'ro' på turene, at hab ikke skal koncentrere sig om andre hunde på turen) Hvis de skaber sig helt vildt, så stiller jeg mig imellem og beder ham sitte og være stille. Og så gør han det og der fokus på mig. Men fordi jeg ikke rigtig tør gøre det her og bare gerne vil videre, så er det ikke nemt at gøre det, som virker.

• #23   22. jan 2013 Kan du ikke luske efter ham og finde ud af, hvor han bor? evt tage et lille billede på mobilen til at dokumentere, at den går uden mundkurv. Dernæst en anmeldelse til policen, som kan reagere på denne når de har tid..

• #24   22. jan 2013 Vibe: Jo det kunne jeg selvfølgelig prøve. Skal bare helst være en dag, jeg ikke har hund med. Hysterisk pelsklump og kamera er ikke en god kombi

• #25   22. jan 2013 Kan godt forstå at det er frustrende når man har oplevet at noget er meldt og politiet ikke handler som de skal... Men der er jo ikke rigtigt noget alternativ... Så ja du må gøre det så godt du kan med at finde ud af hvor han bor og så melde det... så vidt jeg ved kan man gøre det anonymt, så du ikke risikerer at du opsøges og trues...

Uanset hvad man mener om hundene så er der en lov, den skal holdes, gør man ikke det må man tage straffen, som man må hvis man ikke holde love i almindelighed....
    Måske hvis de hunde fjernes gang på gang på gang, kan det ske at man tilsidst enten ikke bliver ved at have råd til at købe en igen, eller man tilsidst bliver træt af det.. men ja det betyder jo at politiet skal være langt mere konsekvente

Kommentér på:
Åh så irriterende!

Annonce