7. jun 2008 Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 105
IHHH hvor irriterende! {{forumTopicSubject}}
Åh hvor bliver man altså træt nogle gange...lotus har fået en ide om at gø helt vildt, hoppe op og nappe efter ankler,lægge og fødder nå hun vil lege eller have opmærksomhed..det synes jeg er vildt irriterende og vil gerne have hende til at stoppe.. har prøvet alt synes jeg..jeg startede med at vende ryggen til hende og ignorere når det skete, og så snart hun stoppede så rose og godbid..men så går der et øjeblik og så starter det igen.. det bliver man meget træt af i længden. Så har vi prøvet med et bestemt "nej" hvor vi ender med at hæve stemmen så meget så vi faktisk råber..det virker i lidt længere tid, men samtidig bliver hun også nærmest mere provokoret af det..gos´dt så..så prøver vi at sprøjte på hende med en vandpistol..det er hun totalt ligeglad med.. hvad gør jeg?? er ved at blive sindssyg!!
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.756
(link fjernet)
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.825
mange hunde bliver kørt mere op af at man hæver stemmen
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 1.421
har hun skiftet tænderne ud.. det kan være de irretere?? evt. prøv at kobe en bide tind man kan fryse eller giv hende en isterning, måske det kan hjælpe hvis det er det der er problemet..
Titan gjorde det også den første uge jeg fik ham hjem når vi skulle lege og for syv søren det gør naller med de hvalpe tænder, jeg fik stoppet det ved at sige ah ah i hård tone.. ikke råbe, men hård tone. efter en uge ja så stoppede det. held og lykke til jer
IHHH hvor irriterende!