Aflivning {{forumTopicSubject}}
Har idag måtte træffe den alt for svære beslutning..
Min højt elskede Lilo skat har fået fred..
Hun var så uheldig at springe korsbåndet i lørdags da vi var ude på gå tur..
Vi tog til dyrlægen med det sammen og røngten viste også at hun lider af slem HD...
Hun har i lang tid bøvlet rigtig meget med svamp i øerne og uanset hvad vi har gjort, kunne vi ikk få bugt med det..
Vi fik en tid til operation af korsbåndet i dag, men det blev aflyst da dyrlægen mente at det var det bedste..
Jeg syntes os selv at den beslutning var det bedste for min lille skat.. hun har i lang tid haft ondt i øerne og kunne ikk byde hende en så stor operation + genoptræning, når hendes hofter var så dårlige...
Jeg savner hende så ubeskriveligt meget og græder konstant.. jeg har haft det bedste forhold til hende og kan slet ikk forstå at det er slut.. hun betyder så forfærdeligt meget for mig, jeg er så knust
Det var alt for tidligt hun kom her fra 3,5 år..
Hun fortjente ikk at have ondt, men nøj nu er det mig der har ondt..
Kommer jeg nogensinde over min lille skat??
Vi ses igen Lilo skat på den anden side.. Mor elsker dig
aug 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 7
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 41
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Malene
Man kommer aldrig rigtig over det, men det bliver lettere at leve med med tiden. Og du har gjort det allerbedste for Lilo, givet hende fred istedet for at udsætte for mere. Og det vil være en del af din trøst, når det gør allermest ondt indeni over at hun ikke er her mere.
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 194
jul 2010
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 44
trøstekram til jer her fra
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
Det er i mine og mange andres øjne den største af alle kærlighedshandlinger man kan give sin hund.
Men sorgen er stor og smertefuld og det vil den være i meget lang tid og aldrig vil du kunne få en hund der kan erstatter det du har sagt farvel til idag , men du kan sagtens få en hund som for en anden slags plads i dit hjerte når du engang er klar til det igen.
Mange mange trøstekrammer til dig.
R.I.P.Lilo
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Hvil i fred Lilo
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Med tiden håber jeg, du kan blive glad for, at du hjalp hende da hun behøvede det, men lige nu er det vist bare savnet, der fylder det hele. Og et eller andet sted, heldigvis for det, for hvad var man for et menneske, hvis man ikke følte noget efter at have sagt farvel til en elsket hund
aug 2007
Har det største savn efter hende.. hne er blevet begravet i vores have og jeg har tændt lys for hende... snøft...
mar 2009
Følger: 47 Følgere: 42 Hunde: 5 Emner: 84 Svar: 1.001
Føler så meget med dig. Måtte selv aflive min Dina tøs igår, grundet et voldsomt brud.
Savnet er stort og smerten er stor og uudholdelig.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
Varme tanker og trøstekram til jer der står tilbage, en beslutning der krævede mod og er rigtig flot. Det tager tid at indse det er den rigtige, det gjorde det for mig med Eddie. Man kan som tider komme i tvivl, men tænker man på det de fejlede osv. Så var det rigtigst for dem.
aug 2007
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 46 Svar: 214
Tanker herfra!
aug 2007
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 7 Emner: 5 Svar: 322
vi har altid fået en ny hund hurtigst muligt ikke som erstatning for det kan det aldrig blive ...men når man er ked af det ...ja så hjælper det altså med et vådt hunde kys
Aflivning