{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Blevet nervøs - brækkede finger {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg syntes min schæferhund på 3 år, er begyndt at være bange/nervøs for farlige ting/ukendte ting.. Såsom en cyklist eller en dør der åbner automatisk.. Det har han ikke altid været..

Det er ikke så godt.. Det har resulteret i at han brækkede en finger på min kæreste, idag da han var ude og løbe med cyklen..
Det der sker, er at der kommer en anden cyklist bagfra, og så bliver han så bange at han bare sprnger fremaf med halen med benene, og så sad snoren fast i pegefingeren, der så sagde knæk.. Og resulterede i en meget blå finger, en tur på skadestuen og røntgen..

Hvordan kan det være at han er begyndt at være bange/nervøs? Jeg bruger ham på arbejdet, og der kan jeg også se det.. Hvad kan jeg gøre ved det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blevet nervøs - brækkede finger
  • #1   10. nov 2010 Jeg ville starte med at få tjekket hans syn og hørelse.

• #2   10. nov 2010 Ville også starte med at få tjekket øre og øjne, hvis ikke svaret kunne findes der så en god adfærdsbehandler...

• #3   10. nov 2010 Det lyder som Citha kunne have gjort det, hun er døv og bliver bange for ting hun ikke har set/forudset komme. Hvis man ikke ved hun er døv kan hun langt hænd af vejen snyde folk til at tro hun ikke fejler noget og hun skulle da også blive helt døv før jeg fattede at det var det der var galt, jeg troede bare hun var vildøv GG stakkels hund sikke en mor :o) Citha blev helt døv som 2 årig, så desværre kan det ske for alle, håber det er noget lettere håndterlig, krydser fingre for jer. God bedring til manden.

Kommentér på:
Blevet nervøs - brækkede finger

Annonce