{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

pyha sikke en dag {{forumTopicSubject}}

ved næsten ikke hvor jeg skal begynde og ende. Chica blev i foregårs aftes syg og vi tog til dyre læge igår hvo hun fik 2 sprøjter en mod kvalme fordi hun ikke vil spise og en mos smerter fordi hun er rigtig ondt i maven ;o( vi tager så hjem og Chica er overhovedet ikke sig selv hun vil ikke spise og hun vil ikke drikke. og hendes humør er helt i kulkælderen.

her til morgen snakker jeg så med dyrelægen igen og vi aftalter så vi skal komme kl 16 da det så er over 24 timer siden hun fik sine sprøjter chica har nu ikke spist i 2½ døgn. op ad formiddagen begynder Choco at opføre sig mærkeligt så jeg ringer til dyrelægen og hun beder mig tage ham med.
'
jeg skulle havde været på arbejde kl 13 men måtte tage ud og forklare dem siturationen ( pinligt når det er helt nyt)

da vi så kommer til dyre lægen får de hver 3 sprøjter en mod smerter en mod kvalme og antibiotika (og selvf. blev de grundtigt undersøgt) nu er vi endelig kommet hjem og de er helt færdige vil intet spise og sover bare.

og om en time kommer kæresten hjem og tager over og jeg tager på arbejde (blevet rykket til aftenvagt) pyha for en dag og imorgen tidlig skalvi ringe til dyrelægen igen og nok afsted igen da hun gerne vil følge op på¨dem.

undskyld det lange indlæg men jeg har ikke sovet i nat fordi chica har været så dårlig og jeg er selv rigtig ked af det.

havde bare brug for at komme af med det tak fordi i læste med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pyha sikke en dag
Kommentér på:
pyha sikke en dag

Annonce