{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Godnat min skat {{forumTopicSubject}}

R.I.P Mors smukke dreng.

Jeg har lige aflivet min Hannibal i går, fordi hans sygdom blev værre og han havde de sidste dage ikke rigtig lyst til at lege længere, og jeg ville simpelhen ikke kunne leve med at han skulle leve videre og lide.
Han fik i august konstateret kronisk mavetarm betændelse, hans mave har så været betændt og udspilet i næsten 3 uger hvor han har fået forskelligt medicin for at slå det ned. Sidste fredag fik han så det sidste medicin der måske kunne hjælpe. Men det har ikke rigtig hjulpet og i søndags var vi til vagt dyrlæge da hannibal pludselig havde vand i kroppen omkring hoved og hals.
Vi fik noget der skulle stoppe det men det blev værre og i går sagde vi så farvel, dyrlægen fortalte at enten hans nyre eller lever ikke fungere rigtig så han kunne ikke komme af alt vandet. Men lige meget hvilken del der var skadet, muligvis pga af en cyste (han blev scannet) ville man ikke kunne helbrede eller milde det til en normal tilværelse, så vi lad ham sove.

Men fuck det er bare svært at have et så tomt et hjem. Hannibal hilste altid med glædehul når jeg kom hjem og nu er der bare stille...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godnat min skat
Kommentér på:
Godnat min skat

Annonce