{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Godnat lille skat :( {{forumTopicSubject}}

Måtte idag sige farvel til min gamle gamle hoppe som jeg har haft siden jeg var lille barn smiley

Ringede til min mor for at få en opskrift på noget mad jeg ville lave her til aften, hun tog ikke tlf, hvilket ikke ligner hende...
Tænkte ikke nærmere over det, men ringede 10 min senere, og fik fat i min far - blev noget forundret, da han aldrig er så tidligt hjemme, og spurgte om jeg havde ringet forkert...

Nej det havde jeg ikke, men han havde desværre nogle dårlige nyheder - dyrlægen var der, og de havde lige aflivet Salek...

Der blev den hyggelige aften, hvor den nye grill skulle indvies da lige ødelagt..

Jeg stortudede øjeblikkeligt, og min kæreste kom forundret løbende, og i samme øjeblik trådte veninden ind af døren, og hundende hoppede op i hovedet på mig for at trøste smiley

Vi pakkede hurtigt hundende i bilen, og kørte hjem til mine forældre så jeg kunne sige ordentligt farvel.

Dyrlægen mener hun har fået en hjerneblødning. De går i løsdrift med 4 tønder land for sig selv, og hun var søgt ind i stalden, som var dejligt nystrøet. Har lavet et ordentligt hul i væggen, og er så faldet forover.

Min lillesøster fandt hende kl. 4, hvor hun lå og prustede og stønnede og var helt tom i øjnene, slet ikke til at få kontakt med - ringede straks til mine forældre, som fik fat i dyrlægen kort efter.

Dyrlægen kunne hurtigt konstatere at der intet var at gøre, andet end at give hende fred. smiley

Kan trøste mig med hun har levet verdens bedste liv, og at hun døde på det sted hun elskede allermest, og ikke på en klinik.

Undskyld det blev så langt, måtte lige ud med det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godnat lille skat :(
Kommentér på:
Godnat lille skat :(

Annonce