Godnat lille skat :( {{forumTopicSubject}}
Måtte idag sige farvel til min gamle gamle hoppe som jeg har haft siden jeg var lille barn
Ringede til min mor for at få en opskrift på noget mad jeg ville lave her til aften, hun tog ikke tlf, hvilket ikke ligner hende...
Tænkte ikke nærmere over det, men ringede 10 min senere, og fik fat i min far - blev noget forundret, da han aldrig er så tidligt hjemme, og spurgte om jeg havde ringet forkert...
Nej det havde jeg ikke, men han havde desværre nogle dårlige nyheder - dyrlægen var der, og de havde lige aflivet Salek...
Der blev den hyggelige aften, hvor den nye grill skulle indvies da lige ødelagt..
Jeg stortudede øjeblikkeligt, og min kæreste kom forundret løbende, og i samme øjeblik trådte veninden ind af døren, og hundende hoppede op i hovedet på mig for at trøste
Vi pakkede hurtigt hundende i bilen, og kørte hjem til mine forældre så jeg kunne sige ordentligt farvel.
Dyrlægen mener hun har fået en hjerneblødning. De går i løsdrift med 4 tønder land for sig selv, og hun var søgt ind i stalden, som var dejligt nystrøet. Har lavet et ordentligt hul i væggen, og er så faldet forover.
Min lillesøster fandt hende kl. 4, hvor hun lå og prustede og stønnede og var helt tom i øjnene, slet ikke til at få kontakt med - ringede straks til mine forældre, som fik fat i dyrlægen kort efter.
Dyrlægen kunne hurtigt konstatere at der intet var at gøre, andet end at give hende fred.
Kan trøste mig med hun har levet verdens bedste liv, og at hun døde på det sted hun elskede allermest, og ikke på en klinik.
Undskyld det blev så langt, måtte lige ud med det...
jan 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Emner: 95 Svar: 1.146
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Kan godt forstå du er rigtig ked af det. Heste har man jo i rigtig mange år, så de bliver en del af ens liv, og man forstår ikke at det er slut en dag.
Tænk på alt det gode I har haft sammen. Men husk også at der ikke er tid på hvor lang tid man sørger. Det bliver lettere fra dag til dag, men det vil aldrig helt forsvinde. Det er helt OK, og sammen med de gode minder glemmer man aldrig sine elskede dyr.
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
R.I.P
jan 2011
Men ja, var igennem det med min anden hoppe for to år siden - det var dog værre, da hun var ung og frisk, og døde af forgiftning..
Salek var ved at nå de 30, og vi har haft så mange dejlige år sammen, og hun har haft et fantastisk otium..
Nu var det hendes tur til at komme til de evige græsmarker
jun 2007
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 4 Emner: 88 Svar: 1.246
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
Føler med dig...
jan 2011
Nej det er faktisk ganske forfærdeligt
jan 2011
Tak for de søde ord - og ja, det er SÅ hårdt. Har en kæmpe klump i maven stadigvæk
Godnat lille skat :(