mange spørgsmål om hund;) {{forumTopicSubject}}
a) hvornår letter en hund ben? Balder er en 4 måneder gammel lab. og tisser stadig som en pige;)
b) vi er igang med at lære ham kurv og har været igang med det næsten 14 dage. hvornår ville han forstå, at gå i kurv, selvom vi står langt fra kurv? vil skal stadig helthen og pege på kurven.
c) jeg har fået noget på kroppen af mig selv, jeg er bange for det er loppebid. de klør, men er meget mindre en muggestik. men kan ikke se noget på ham, han er også sort, det er svært;/
d) hvis han skulle have det, er shampoo eller dem der man putter i nakken så bedst?
- skriv lige hvilken en i svare på ved at skrive bogstavet;) så jeg ikke blivwer forvirret;)
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
Lige pludselig så fatter han det.
C) Tjek pelsen igennem og se om der ligger sådan nogle små sorte flager. Hvis der gør det, så har han sikkert lopper (tjek især bag ørerne og i lysken, der synes jeg tit det kravl skider)
D) Pipetter i nakken er nemmest
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 189 Svar: 545
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
Vi har selv lige kæmpet med lopper og vi måtte give dem loppekur som man drypper på dem + sprøjte hjemmet til med trinol 810 før vores hjem og hunde var helt loppefri.
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 55
mange spørgsmål om hund;)