{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

mange spørgsmål om hund;) {{forumTopicSubject}}

a) hvornår letter en hund ben? Balder er en 4 måneder gammel lab. og tisser stadig som en pige;)
b) vi er igang med at lære ham kurv og har været igang med det næsten 14 dage. hvornår ville han forstå, at gå i kurv, selvom vi står langt fra kurv? vil skal stadig helthen og pege på kurven.
c) jeg har fået noget på kroppen af mig selv, jeg er bange for det er loppebid. de klør, men er meget mindre en muggestik. men kan ikke se noget på ham, han er også sort, det er svært;/
d) hvis han skulle have det, er shampoo eller dem der man putter i nakken så bedst?
- skriv lige hvilken en i svare på ved at skrive bogstavet;) så jeg ikke blivwer forvirret;)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mange spørgsmål om hund;)
  • #1   26. okt 2010 A) Omkring når de bliver kønsmodne. Det er helt forskelligt fra hund til hund. Nogle er det som 6 mdr, andre først ved 9-10 mdr. (min svigerforældres malamutte på 6 mdr og næsten 40 kg tisser også som en hvalp stadig, det ser meget mærkeligt ud)
    smiley Lige pludselig så fatter han det.
    C) Tjek pelsen igennem og se om der ligger sådan nogle små sorte flager. Hvis der gør det, så har han sikkert lopper (tjek især bag ørerne og i lysken, der synes jeg tit det kravl skider)
    D) Pipetter i nakken er nemmest

• #3   26. okt 2010 hvordan træner vi så forkert? vi siger kurv og peger på den. når han er der i, får han godbid

• #4   26. okt 2010 Mht lopper, så børst hunden igennem og kig i det pels som sidder på kammen. Hvis der er nogle sorte krymmel-ting, så put det ned i vand og hvis det opløses og bliver rødt, så er det loppelort.

Vi har selv lige kæmpet med lopper og vi måtte give dem loppekur som man drypper på dem + sprøjte hjemmet til med trinol 810 før vores hjem og hunde var helt loppefri.

• #5   26. okt 2010 Det kommer vel an på hunden, min var lidt over 4mdr. & der lettede han allerede ben, men han skulle støtte sig til noget, da han så var 4 ½ gjorde det han det uden at bruge hjælp smiley

Kommentér på:
mange spørgsmål om hund;)

Annonce